Foto's hindernissen SGW Ambt delden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:30

Ah ik zie dat ze weer van alles veranderd hebben en het ziet er weer hartstikke gaaf uit!
Ben benieuwd wat er voor mij van deze sprongen over blijft voor de B paarden.....
Die visbak 6b was het of zo is ook erg gaaf!!!
Vond trouwens hoe ze dat vorige jaren hadden met een triple en dan een trakhener ook erg leuk, daar kon je zo lekker op doorrijden!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:36

Bij SGW's is het in het onderdeel uithoudingsproef juist niet de bedoeling dat de balken eraf kunnen vallen.
Alle hindernissen zijn dus vast.
Voor de veiligheid wordt er op sommige sprongen gebruik gemaakt van breekbomen, dit zijn kunstof bomen die kunnen breken als een paard er bovenop springt bijvoorbeel.


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:51

Ja ik heb zaterdag dressuur en ga dan ook even crosslopen en dan zondag springen en cross!
Ben zeer benieuwd hoe Lucky het nu weer oppakt! Voor haar een 2e cross en ze is nog super onervaren.
Ik weet nu al dat het op hindernis 2 flink doorrijden wordt, ze snapt nog niet helemaal dat ze over heggen heen kan! haha

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:06

Vorig jaar waren er op de combinatie 6ab ook veel weigeringen, op die visbak had ik vast niet verwaht dat er minder weigeringen zouden komen!
Het zijn vooral de ruiters die daar tegenop zien he!

Hoop dat ik met Lucky de combinatie 6ab ook mag springen, zou een goede oefening zijn! Ben vast niet van plan het alternatief te pakken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers