dressuur is werkelijk niet voor mij weggelegd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

dressuur is werkelijk niet voor mij weggelegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 20:39

Haha! de 1e x maar meteen ook de laatste x... Tong uitsteken

Tobias in het M1 gestart, sinds een half jaar Bloos maar nu tussen de paarden, ik was eigenlijk best tevree, geen gestaak, goede schouderbinnenwaarts(vind ik hoor!) maja die jury kennende ik had dan ook 145! Bloos! maar ach, ik heb wel 4 paarden achter me gelaten haha Haha!

toen Oet in het L2,de hele week heeft hij gestuiterd en idioot gedaan,dus ik was hem behoorlijk zat vanochtend nog even gelongeerd en gereden, vanmiddag nog ff gelongeerd ent oen erop! ze gedroeg zich erg braaf, ik moest al snel de ring in. maar op eens kwam daar een idoot te paard en die knalde tegen een ander op, en Oet metene van de rel, dus stuiterdestuiter over het terrein! Boos! Boos! toen zou ik beginnen met de proef maar naast mij was ene meisje bezig die meer in mijn baan heeft gereden dan in haar eigen, dus ik mocht gelukkgi even wachten Knipoog oetje liep eigenlijk best braaf, alleen de galop ging niet goed, opeens was alles eng Boos! stomme bok ook! maar verder wel erg braaf. 2e proef was een DRAMA!!!!!!!!! begon al aan het begin, bit vast pakken,oersterk maken en vooral nergens op reageren, toen was ik eht zat(ga me ook zo lekker opfokken Schijnheilig )en toen ging het fout, beest werd helemaal panisch,terwijl ik me nog rustig hield, knal hier,knal daar, daar hing ik dan aan mijn paard Bloos gelukkig kwam ik weer terug in het zadel, en zo ging het dus nog wel even door, heb de proef toch maar af gereden ondanks al dat gesteiger en gebok en gestuiter... Schijnheilig

en uiteindelijk ha dik in mijn 1e proef 155 Verdrietig en mijn 2e 140-2, dus dat viel alles mee!

zaterdag maar weer springen en ik denk dat ik dan maar mijn dressuur afmeld Tong uitsteken paardje vind het ook helemaal niet leuk, wordt alleen maar bozer haha

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:26

Misschien kan je dat beter doen, want springen gaat wel super goed aan je onderschrift te zien.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:17

Ahh, 155 zijn echt poedersuiker! Ik heb het 2x achterelkaar gehad, grr..

En aan dit verhaal te zien kan je maar beter gaan springen ja Haha!

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:20

He daar was ik ook. Middenmeer toch.

Ik heb je volgens mij zien rijden in je 2e proef. Had jouw paard een mexicaanse neusriem. Volgens mij hoorde ik ook nog een bordje sneuvelen. Haha!

Dat paard waar dat meisje tegen op knalde was ik. Mijn paard was rustig totdat die griet ertegen aan reed.

Mijn paard was die grote zwarte.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:29

ja haha, paard is springgefokt en heeft ene eigenaardig karakter
hier trouwens een fotootje van gister(ik in dressuurzadel met zulke lange beugels....ahumahum!)

Afbeelding

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:07

Ja inderdaad. Ik zag je bij het galopgedeelte ietwat stuiterend door de baan gaan.

Deed mij denken aan mijn starten bij het SGW Haha!

Had zelf de mazzel dat ik mijn eerste proef op het zand mocht rijden.
Was daarin ook 3e met een 160 punten. Was erg tevreden voor zijn eerste buitenwedstrijd. Had alleen een beetje moeite om binnen de
baan te blijven. Bloos!

Ah met springen gaat het toch wel heel goed. Vindt hij dat toch iets leuker
denk ik.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 11:53

oh deed jij ook mee n et L2?wat leuk! kreeg jij niet de 2e prijs dan? want mijn vriendin was 2x 2e maar die was er niet, dus dan schuiven ze dat dan toch door?

welke galop bedoel je? haha naja beide xen ging het fout, ik houd het toch maar op springen! maar op het zand mocht ik niet klagen! het was voor mij de 1e x dressuur op haar.

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:22

Nee dit was mijn laatste wedstrijd in de B.

Had mijn punten al maar omdat het de eerste x voor hem buiten was startte ik nog B.

Ga volgende keer L. Heb alleen nog nergens voor ingeschreven Bloos!