op naar L1!!alleen knhs zat niet mee....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

op naar L1!!alleen knhs zat niet mee....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 17:01

gisteren had ik een wedstrijd in Nieuween. ik had er veel zin in, maar toch was het ook wel spannend omdat het onze 1e wedtrijd op gras was.

daar aangekomen even aangemeld en mel gezadeld en even laten kijken op het terrein. Het valt erg op dat ze de laatste tijd helemaal niet meer zo schrikkerig is!

nou, ik ging losrijden, het was een grote weide en het was ook aardig druk. buiten de drukte om ons heen zat ik ook nog is op een bom!! mel was ech super druk, en veel tijd hadden we niet meer, dus op naar de 1e proef.

ze was best kijkerig, maar opzich best goed te rijden. het was niet zo een hele nette proef, waarschijnlijk door de spanningen om ons heen en gewoon omdat ze heel druk en moeilijk te rijden was. even afwachten dus wat de jury daarvan vond.

daarna proef 2: deze ging een stuk beter, ze liep veel ronder en ook ontspannen. we moesten even wachten, de jury moest even plassen....uiteindelijk begonnen we en het ging erg goed. de middendraf heeft ze nog nooit zo goed gedaan, we vlogen werkelijk door de ring!!! Bloos

na deze proef ff uitstappen en wilde we weggaan, helaas, daar kwam controle van het KNHS. wij dachten van kom maar op, alles klopt, niet dus! de entingen stonden in een entingsboekje en dat moest in het paspoort, we wedren dus uitgesloten!!!! Boos! we waren vreselijk kwaad, we wisten dat gewoon echt niet!!! onze redding: een vriendin van mij, haar vader is veearts en zij reed ook in nieuwveen. net op het laatste moment heeft hij de enting overgezet in het paspoort en werden mijn proeven toch geldig verklaard!!! Gelukkiug maar, de prijsuitreiking kwam en ik was met de 1e proef 3e met 150 punten en de 2e proef ook 3e met 159 punten, dus het laatste winstpuntje was binnen!!!!! OK dan!

toch nog goed afgelopen gelukkig!!

Volgende week L1!!!!!!! Haha!

(ik heb geen Cheese! van nieuwveen)

.....


valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 17:03

thanks!! OK dan!

ja idd!!! een heel gedoe, al die boosheid van ons voor niets!!!
maare, die man wilde mij gewoon uitsluiten, hij liep toen hij bij ons vandaan kwam gelijk naar het secretariaat en zei zo van: zo, ik ben in ieder geval niet voor niets gekomen, er is er 1 uitgesloten!

dat zeg je toch niet!! Hij vond het niet leuk dat onze dierenarts ook kwam en dat ik toch meegerekend ben, whahahaa Haha!

maja, gauw naar de L1!!! *LOL*

.....

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 17:18

ja klopt, zoiets had ik ook gehoord jah, soms zijn het gewoon hele rare mensen bij de KNHS, maja, het is goed gekomen! Haha!

bedankt trouwens! *LOL*

.....


valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 11:55

grandeur, jij ook veel succes t weekend!!! OK dan!

hopen dat we allebei de 1e L1 met winst thuis komen he!!!! *LOL*

.....

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:07

jah, dat boekje nemen we wel gewoon nog mee jah, maar die veearts heeft idd in het paspoort gezet dat nu alles in orde is enzo, incl. de basis enting dus.

maare, bedankt!! Haha!

.....

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:17

ik zou dat maar doen jah, al is het maar voor de zekerheid!!! dat zag je aan mij....!!

haha, maare, gewoon de hele ratteplan mee, dan kan er (bijna) niets misgaan!

.....

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:27

deze mail kreeg ik naar aanleiding van de wedstrijd van het secetariaat van mij vereniging:

Hoi,
>
>Nagevraagd bij de KNHS regels betreffende omschrijving enten in het paspoort.
>Het is zo dat erin het paspoort moet staan dat er aan de basisentingen is voldaan!
>Alle entingen overgeschreven in het paspoort in alleen nodig indien het een internationale wedstrijd betreft.
>
>De betreffende controleur in Nieuwveen is dus geheel buiten zijn boekje gegaan!
>Misschien kun jij deze mail door sturen naar de fam Brouwer, dan kunnen zij misschien uitvinden
>welke controleur het is geweest.
>Als zij dat kunnen uitvinden moeten ze dat doorgeven aan de KNHS 0577-408200.
>Dan wordt de betreffende controleur op zijn vingers getikt want hij verwart een nationale met een internationale
>wedstrijd.
>Dan worden de gemaakte fouten hersteld want anders blijft deze controleur op niet correcte wijze controleren
>met alle gevolgen van dien.


dus...eiegnlijk was dan juist HIJ fout bezig!

.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers