Heerlijk dagje Ermelo! :j

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Heerlijk dagje Ermelo! :j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 18:39

Vandaag de NRPS Kampioenschappen gehad in Ermelo.
Tevens was dit mijn springdebuut in de B met Lucky Lady!

Vanochtend zijn we al best vroeg weg gegaan en zo kon ik mooi Lautje even kijken! Ze zal vast zelf haar verslag uitbrengen! Ik vond haar tweede parcours igg erg netjes! Knipoog

Ik kwam er achter dat ik mijn stiften was vergeten..... Boos! Gelukkig had de hoefsmid er wat bij zich dus daar konden we er mooi wat kopen (stiften komen toch altijd van pas! Haha! ) en een sleutel maar even geleend bij de buren! Schijnheilig

Door een ongelukje in de springring en het niet opschieten in het algemeen liep het springen onwijs uit.

Daar baalde ik erg van, Lucky Lady had nog nooit lang op de trailer gestaan, maar het ging erg goed moet ik zeggen. Behalve als wij aan kwamen lopen begon ze heftig te trappen in de trailer, maar zo gauw wij weg liepen was er niks aan de hand!

Na al die uren gewacht te hebben konden bij dan eindelijk opzadelen, Lucky was lekker onrustig met het stiften indraaien... maar even wat gestapt en daar was ze aardig van afgekoeld!

Met inrijden liep ze erg lekker, ze was lekker rustig, er zat een aardig stuur op dus ik had er wel vertrouwen in!

Eenmaal in het parcours luisterde ze erg goed, zette geen pas verkeerd en liep netjes de bochtjes door, ik had eerlijk gezegd geen idee wat me overkwam, zo lekker had ze nog niet gelopen sinds ik haar had.
Daardoor begon ik een beetje te veel met mijn hand te prutsen waardoor we toch 3 balken op liepen (grrrrrr... stomme ik had ik haar maar laten gaan waren we wss foutloos geweest!!!! Bloos ).
Ik was igg dik tevreden!

Doordat alles zo was uitgelopen moesten wij naar huis toe aangezien mijn ouders vanavond een etentje hadden, en moest ik mijn tweede parcours afzeggen, wat ik absoluut niet erg vond hoor, ze liep lekker het 1e parcours dus had er geen problemen mee!

Bij het inleveren van de nummers kreeg ik nog een super mooie lint, was er erg blij mee, leuk aandenken!

Al met al dus een geslaagd dagje!

Helaas alleen de bokkers Lautje en Karin gezien.... Scheve mond


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:05

Er zijn foto's gemaakt door paul van oers... maar of die er bij mij ook nog stond weet ik niet... de foto's zullen maandag wel op internet komen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:12

reddytobias schreef:
lekker gevoel geeft dat he! super hoor!! wanneer heb je weer wedstrijd?


23 mei SGW Ambt Delden!!!!
Daar heb ik nog veeeeeeeeeeel meer zin in dan een springwedstrijdje.. Cool

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 11:23

En de foto's van de NRPS kampioenschappen:
Afbeelding
Afbeelding

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 13:02

Het is wel te zien dat ze nog onervaren is hè?
Vooral op foto's 2 springt ze zo leuk met wijde beentjes over de hindernis....
Nu was dit ook de 2e hindernis van een dubbel en ze heeft nog wat moeite met dubbels!


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 14:49

Er viel een meisje van haar pony, ze viel op haar rug en bleef met haar voet in de beugel hangen. Gelukkig raakte ze wel snel los.
Ik heb gehoord dat er uiteindelijk niet veel aan de hand was en dat ze later weer rond liep op het wedstrijdterrein.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 21:37

joyce B schreef:
Mooie foto's! Ga je die ook nabestellen? Ik zag dat ze behoorlijk aan de prijs zijn Knipoog
Fijn dat het zo lekker ging! en jammer van die balkjes...
Wij kwamen aan tegen de tijd dat jullie weggingen...



Ik wil er wel graag 1 hebben van Lucky, maar ga pas aan het eind van het jaar bekijken welke dat moet worden aangezien hij ook veel fotograveerd op crossen zullen dit niet de enige foto's blijven!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:40

Ja erg he die lage neusriem!

Vindt het ook een verschrikkelijk ding, maar ja nu kan ze haar lieve smoeltje ten minste niet open doen.... Tong uitsteken

Over een tijdje ga ik weer gewoon proberen met gecombineerde neusriem te rijden hoor!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:47

Heb je helemaal gelijk in! Knipoog

Als ze over een aantal crossen wat beter te hanteren is (en daar reken ik helemaal op) ga ik de gecombineerde neusriem weer is proberen!

Maar eerst even lekker zo, ze loopt hier nu lekker op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rubio en 10 bezoekers