Nistria beste Nederlander in Duisburg (1e dag)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:55

autodropje schreef:
Alle bokkers hebben een taart tegoed van Bibi & Nistria, want ze heeft gisteren een programma-fout gemaakt. Vandaag zakte ze, ondanks een gedegen proef, twee plaatsen terug (score 779 punten). Ik denk dat dit niet te wijten was aan het champagne-feest van gisteren Lachen , maar meer aan het feit dat er dit keer geen Nederlands jurylid was. Marrigje wist zich met Power & Paint op de derde plaats te handhaven (score 641 punten). De Young Riders zijn nu in de baan.


HAHA Haha! (hoe weet je dat allemaal?? was je er zelf ook?? zo ja, wie ben je dan Knipoog ??
Erg jammer die fout, het ergste was nog dat ik het niet snapte toen de juri belde Bloos! Het duurde daarna weer even tot dat ik me weer goed kon concentreren, vond de proef zelf wat slordig.
De tweede dag vond ik haar echt super fijn er aan staan, zo'n fijne proef had ik nog niet gereden. Ik kon me op veel meer dingen concentreren.
Vandaag was zij (en ik trouwens ook) wat tam, we waren allebei wat moe. En we hebben niet eens Idols afgekeken!!!! Wel foutloos, aanleuning was niet echt constant. Maar ben super tevreden!

En dat Duitse volkslied ken ik nou ook wel uit mn hoofd....

She's my lady Lovers



Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:53

Ow nog even correctie op de score;
Inleidende proef: 66,95%
Landenproef: 66,58%
Individuele proef: 66,78%

Mooi constant, al hoewel ik de landenproef veel fijner vond gaan dan de andere twee.

She's my lady Lovers

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:22

autodropje schreef:
Nistria,

Ja ik was er ook, omdat één van mij moeders paarden meeliep.


Paard met Nederlandse ruiter/amazone??

She's my lady Lovers

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:28

Wendy Fokker 4e! Mooi boven Furst Fido!
Marrigje v Baalen 2e, voor het eerst dat zij zich er zo tussen plaats in Duitsland!! Echt super!!
Vincent v Gasselt 9e, netjes hoor, hij heeft dit paard pas voor de derde keer mee!

She's my lady Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers