Vandaag een goeie wedstrijddag gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Vandaag een goeie wedstrijddag gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 17:52

Zo de eerste wedstrijddag zit er weer op Lachen . Door de hevige stortbuien van woensdag kon er in de grote buitenmanege niet worden gereden, die was te zwaar, dus was de eerste proef binnen en de tweede proef buiten.
We begonnen met de Z2 dressuur, de eerste proef ging Lubbes 2 keer in galop (waar het niet moest ), maar verder ging ze goed. Tussen de eerste en de tweede proef was ze even heel erg vervelend Haha! , ze had er ff geen zin meer, heb toen even laten horen dat ik erop zat en ze begon weer te lopen, gevolg was wel dat ze een hele fijne proef liep. En de uitslag mocht er wezen, 1e proef 1e met 193 pnt. en de tweede proef 1e met 194 pnt., toppie dus OK dan! . Vervolgens het volgende paard klaarmaken, Sonja waarmee ik versneld ben gepromoveerd (hoe zeg ik dat zo). De eerste proef in de binnenmanege, en die ging wel lekker. Het was ondertussen al wel warmer geworden in de manege *LOL* . De tweede proef buiten ging wat minder, ze vond de omgeving erg spannend, wat opzich niet gek is, het was pas de eerste keer buiten. Resultaat 1e proef 1e met 164 pnt. en de tweede proef 2e met 148 pnt. Ik ben weer helemaal tevreden! En uiteindelijk Tessa (vGrafiet) die voor de eerste keer een wedstrijd ging lopen. De eerste proef ging lekker, nog wel wat slingerfoutjes, en een hoop gehinnik, want nu was ineens iedereen weg en moest ze helemaal alleen in de manege lopen Lachen . In de tweede proef ging de galop nog wat hard, maar verder was ik dik tevreden. Oja, dit was in de L1. Uitslag 1e proef 1e met 161 pnt. en de 2e proef 1e met 158 pnt. Helemaal te gek OK dan!

Lielle reed ook mee in de L2, ik weet alleen helaas niet hoe het bij haar gegaan was, maar met losrijden zag het er netjes uit OK dan!

Mascha was er ook, maar alles ging vandaag bij haar fout, morgen komt ze terug om Cheese! te maken, hopelijk doet alles het dan wel naar wens.

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:01

goed gereden!! gefeliciteerd!! Lachen

in welke klasse reed je met sonja?

erg knap van Lielle dat ze op haar eerste wedstrijdje al 2 punten rijdt! ik zou zeggen: ga zo door!

groetjes mariska

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 18:10

Dank je *LOL*


Citaat:
erg knap van Lielle dat ze op haar eerste wedstrijdje al 2 punten rijdt! ik zou zeggen: ga zo door!


Dat was niet Lielle, maar mijn paard tessa die voor de eerste keer meeliep met de wedstrijd Haha!

Sonja heb ik vandaag voor de eerste keer in de M1 gereden *LOL*

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:13

ohw, hahaha, verkeerd gelezen!!!! Verward

maar in ieder geval goed gedaan! OK dan!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:28

Extreme duivel ben geen paard Haha!
Maar ik reed 3 wp'en vandaag in de L2, 169 en 164 (2 * 1e, en mag nu naar het M) en mijn moeder (1e keer L2) met hetzelfde paard 2 * 2e met 166 en 159, dus wij klagen weer niet.

Confetti, ik heb je Z paard niet gezien maar die twee andere zijn wel plaatjes Haha! maar dat had ik al gezegd.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:54

Goed gedaan allebei OK dan!
Dat zijn de punten he Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:54

Super zeg!! Gefeliciteerd! *LOL*

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 22:16

Citaat:
Confetti, ik heb je Z paard niet gezien maar die twee andere zijn wel plaatjes maar dat had ik al gezegd.


Dank je Haha! En gefeliciteerd Lielle en Marla, toppie gedaan OK dan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:45

Enne Confetti, het was niet Mascha zelf die er was, die was in Sprundel

Goed gedaan hoor zus Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132043
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:50

Wow, dat klinkt als een succesvolle dag !
Gefeliciteerd met je prijzen en winspunten, super hoor OK dan!

En Lielle en Merlijn natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, jullie gaan goehoooed *LOL*

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 19:08

Bedankt allemaal,
Na de hevige stortbuien van gisteravond, waar ik helemaal niet blij mee was , had de jury besloten dat we 1 proef binnen en 1 proef buiten gingen rijden. Tijdens het losrijden was het wel een beetje waterig Haha! , het leek wel of we aan het strand aan het rijden waren, maar de ondergrond was nog vrij hard, dus je zakte niet ver weg. Natuurlijk zijn er dan altijd wel weer mensen bij die klagen, maarja voor iedereen was het losrijden een beetje moeilijk in de plassen. Er waren er zelfs bij die bezig waren een zwemdiploma te halen OK dan! (die konden de lol er nog wel van inzien).
Vandaag ging het ook goed. In de Z2 met Lubelien 1e en 2e met 189 en 194 pnt. Met Sonja in de M1 ging het binnen wat minder, maar buiten waren we eerste met 158 pnt. En als laatste Tessa in de L1, binnen nog een beetje aan het hinneken, 155 pnt. en buiten derde met 158 pnt. Al met al een goed weekend gehad OK dan!

Vandaag was Mascha er wel en alles ging goed. Ik heb van sonja 6 mooie foto's besteld en van Tessa ook 6. Echt schitterend OK dan!
Voor in mijn plakboek *LOL*

Fox_xy

Berichten: 509
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:16

Hallo, gefeliciteerd!!! met het behalen van de punten en de zwemdiploma's. er is zelf iemand die terug komt voor een partij(tjeh) modder worstelen *LOL* *LOL* (sumoworstelen) Jah.... desiree weer ~~}> tot de volgende wedstrijd *LOL*

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 21:27

Citaat:
Romana_Vosje
Hallo, gefeliciteerd!!! met het behalen van de punten en de zwemdiploma's. er is zelf iemand die terug komt voor een partij(tjeh) modder worstelen (sumoworstelen) Jah.... desiree weer tot de volgende wedstrijd


Jij ook gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten, op naar de L1 OK dan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:20

Wij hebben trouwens wel iedere keer veel bokkers op onze wedstrijden zeg *LOL*

Nonnetje

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:15

Woah!! echt super man!! Haha! Je kan zeker super rijden!! Tong uitsteken en super paardjes!! Tong uitsteken Gefeliciteerd met je gebehaalde wintstpunten en prijzen!! Haha!:D Tong uitsteken