Tinkers op een dressuurwedstrijd??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Tinkers op een dressuurwedstrijd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:32

Nou ik was dus vandaag in Ommen op concours en daar stond naast ons een grote auto en trailer. Laden ze daar ineens zo'n grote Tinker uit! Ik denk ???? gaat die hier rijden?? En ja hoor in de L1!
Nou heb ik helemaal niks met die grote logge paarden, maar deze was nog best leuk! Echt van die hele lompe benen met enorm behang maar in het lichaam niet overdreven groot en grof. Nou inrijden was dus geweldig, zolang ze stapte was er niks aan de hand, maar al die maffe dressuurpaarden (waaronder die van mij Schijnheilig ) waren wel erg onder de indruk!

Wat vinden jullie nu van een tinker op een dressuurwedstrijd?? Zou zo'n paard nu ooit normaal kunnen wijken bijvoorbeeld?? Heb haar proef klein stukje in flitsen gezien en zag dat ie erg moeite met de galop had, maar verder??? Geen idee.

Wat is jullie mening??

Dit is niet als kritiek bedoeld ofzow naar tinkers toe, maar vraag me af hoe iedereen erover denkt!


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:38

Ik had echt nog nooit een tinker op een ws gezien!! Wel fjoren en haffies en vroeger ook wel eens een shet, maar een tinker dus nog nooit!
Volgens mij is zo'n 20x40 ring al veel te klien voor zo grote!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:06

Dit vond ik dus ook echt nergens op slaan!! Alsof mensen met KWPN-ers het alleen maar voor het geld doen en niet goed met hun paard omgaan of er niet om geven! Ik rij puur voor de hobby en verdien er geen knaak aan, net als andere hobby's kost het handen vol geld! Maar omdat ik dus een kwpner heb behandel ik hem niet goed???? Onzin!! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Unicorn79 en 36 bezoekers