vraagje (einde) Z1 proef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:53

Het is inderdaad 3-5 passen. De overgang van galop naar halt, moet inderdaad zo min mogelijk progressief gebeuren. Het liefst meteen galp-halt, maar soms een stappasje is geen ramp. Beter dan dat getrek Schijnheilig
Na bij G/X halthouden rijd ik wel áltijd tot C door en daarna nog helemaal over de hoefslag naar A. Vind ik wel zo netjes. En bovendien goed door laten stappen en mooi recht opzitten (handig als ze twijfelen over de zuiverheid van de gangen of je houding en zit Knipoog )



Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:22

Gerrie"]
[quote="sjaantje schreef:
Het is inderdaad 3-5 passen. De overgang van galop naar halt, moet inderdaad zo min mogelijk progressief gebeuren. Het liefst meteen galp-halt, maar soms een stappasje is geen ramp. Beter dan dat getrek Schijnheilig
Na bij G/X halthouden rijd ik wel áltijd tot C door en daarna nog helemaal over de hoefslag naar A. Vind ik wel zo netjes. En bovendien goed door laten stappen en mooi recht opzitten (handig als ze twijfelen over de zuiverheid van de gangen of je houding en zit Knipoog )


Ik wend toch al vrij snel af na het groeten op X en ga niet nog eens 30 meter naar C kost teveel tijd.

Ik heb een keer een opmerking gehad omdat de merrie in een jog de rijbaan verliet Scheve mond
Ze was wrsch blij dat het afgelopen was *LOL*
[/quote]

Tja dat moet jij weten, maar ik doe het al ongeveer 3,5 jaar en er is nog nooit wat van gezegd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers