2e puntje in ZZ-licht binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

2e puntje in ZZ-licht binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 20:16

Vandaag (nadat Ollie was bevallen, zie daarvoor [KS] Vanochtend geboren: Gribaldi x Boy B ) moest ik ook nog met Joop naar Ermelo, voor de 4e keer ZZ-licht starten.

Het was ook mn eerste buitenwedstrijd alweer. Ik moest de eerste proef buiten starten, de tweede binnen.
Toen ik er net opzat begon het lekker te regenen (natuurlijk >;) ) maar gelukkig viel het wat mee en ben ik aardig droog gebleven!
Het was ook allemaal lekker op zand dus stiften draaien hoefde ook niet! Lekker makkelijk!

De eerste proef liep Joop niet echt super.... Hij werd vaak onregelmatig in de draf, dook wat op de voorhand en alle wissels in 2en... Ik had uiteindelijk nog 57.57% viel me niet echt tegen, had minder verwacht (helemaal van die jury, die heb ik heeeel veel vaker gehad, en die mag mij, eh, niet echt Schijnheilig ).
De tweede proef liep 'ie opzich best fijn, stukken beter dan de eerste in elk geval! Alleen er zaten weer errug veel fouten in..
Ik kwam al in galop binnen, terwijl het in draf moest.. Oeps *vergeten* Koe , dus dat heb ik maar even ovenieuw gedaan *LOL* .
Joop dook wat op de voorhand in de voltetjes 8 meter en moest vre-se-lijk schrikken van een musje dat vlak voor hem weg vloog, net voor de pirouette stomme vogel..
Ook weer een paar wissels in 2en, en in de uitgestrekte galop ging 'ie wel errug hard (commentaar op protocol: verruimen, niet racen Bloos! ).
Ondanks dat had ik toch nog 60%
Ben er helemaal happy mee, dit is toch alweer mn tweede puntje in het ZZ-licht! Lachen ookal is het nog niet echt overtuigend Knipoog
Laatst bijgewerkt door Bettine op 04-04-04 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 20:25

Dankjewel Lachen

(en idd stomme rotmus Boos! Haha!, had die niet een ander paard kunnen vervelen? Helaas had ik mijn bazooka niet bij de hand.. Haha!)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:03

Ja, ik had het *echt* goed geleerd, maar gewoon even niet aan gedacht Schijnheilig
M'n score moet inderdaad nog een eind omhoog kunnen als al die fouten er een beetje uit zijn! Ik ga hard aan het trainen Haha!
Mag ik hier namen noemen?? Het was Dirk de Haas, heb echt nog nooit een punt van die vent gehad.. of ik nou goed of slecht rijd..

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:20

Deze week nog maar even hard oefenen, en dan zaterdag Kootwijk, voor het eerst Junioren proberen!
Ben benieuwd!


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 22:05

Dankjewel Lachen
Ik zag net op de ZZGP-site dat ik niet zo'n heel gunstige starttijd heb.. Moet al als 2e rond een uur of 10 's ochtends... zit liever ergens achteraan in het programma, maarja. Jammer.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 14:33

Thanks allemaal!
Hij jureerd inderdaad ook vaak op 'normale' wedstrijden, Ctal Knipoog

Tuuuuurlijk ga ik Anky VER voorbij als het goed gaat Schijnheilig (eeehm, en na nog een beeeeetje oefenen dan...)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 16:46

Nistria schreef:
Die juri die jou minder punten gaf is de vriend van mijn vorige trainer. Het was zn eerst ZZGP wedstrijd die hij mocht jureren.

Maar die 60% is super joh, op naar zaterdag! Je krijgt je punten echt wel die je verdient, ook al moet je als 2e starten. Maak je niet druk!
Eigenlijk moeten we ff proberen om te meeten!

Ja, had je wel eens verteld geloof ik... Ik vond trouwens dat hij nu netjes had gejureerd hoor! Ze waren het goed met elkaar eens (201 en 202 punten), en het klopte allemaal heel goed, want zo'n beste proef was het nou ook weer niet Knipoog
Ik hem hem vorige week of 2 weken terug ook al ergens op de lijst zien staan voor jureren bij de ZZGP, dus zn eerste was het niet, maar erg vaak heeft ie het nog niet gedaan, nee!

Ik zie je vast nog wel zaterdag! Zou wel leuk zijn! Misschien dat wij net Joop naar huis aan het brengen zijn als jij aan het rijden bent, dus waarschijnlijk wordt het daarna!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 09:59

Ja ik ben er ook wel blij mee Lachen
T moet ook weer niet TE hard gaan, straks mag ik geen Z2 meer Haha!
(zal nog wel even duren Knipoog)

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 16:00

Dankjewel, ik ga zeker mn best doen, ik moet nu er een beetje van af dat ik te veel op mn routine rijd (volgens mn instructrice Knipoog).
Moet meer alles echt gaan ríjden, voor een 10 ipv een 7!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 16:14

liza van loon schreef:
10 is inderdaad een erg goeie instelling, wel knap als je dat ook haald *LOL* Ik had 1 keer een 9 voor halstrekken maar daar bleef het ook bij Haha!

Eh, ja en ik heb een keer een 10 gehad voor de verzorging Schijnheilig
(en idd ook een keer een 9 voor het halsstrekken, maar das allebei nogal lang geleden Bloos )

*bedenk me ineens dat ik al 2 keer een 9 voor mijn uitgestrekte draf heb gehad, in het Z2 *

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 17:54

Soo dat is helemaal goed, zeg!
(hihi, je hebt trouwens 999 berichten Vork)

Snel tevreden ben ik ook niet. Ben eigenlijk bijna nooit tevreden, er is (gelukkig?) altijd iets dat beter kan!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 19:02

Nistria schreef:
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziek hoezo verslaafd!!

*Wat een eer! In mijn topic!! Haha! *
Nouja, ik zit al bijna op de 1600, dus ik ben nog veel verslaafderder (eeh Verward )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991 en 20 bezoekers