Vandaag derde officiele wedstrijd! 2x 1ste!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Vandaag derde officiele wedstrijd! 2x 1ste!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 21:24

Vandaag had ik in Scherpenzeel onze derde officiele wedstrijd. Toen ik er kwam werd ik gelijk zenuwachtig gemaakt omdat er volgens de al geredenen laag gejureerd was. Ik moest 2 proefjes (10 en 11) rijden en vond ze beiden erg goed gaan en was al heel tevreden.
Toen kwam mijn vriend aanlopen om te vertellen dat hij mij een etentje verschuldigd was Haha! Ik mocht raden hoeveel punten ik had, maar dat wist ik natuurlijk niet.

Ik had dus 165 en 171 punten!!!!!!!!!!!!! 3 dikke winstpunten, onze eerste winstpunten! Ik kon het bijna niet geloven vergeleken met onze eerste 2 wedstrijden was dit een enorme vooruitgang. Het rijden ging ook stukken beter als de wedstrijden ervoor, maar dit had ik niet verwacht. Ik viel dus ook haast van mijn stokkie toen bleek dat ik 2x eerste was! Dus gewoon 3 winstpunten en 2x de 1ste prijs!!!!! En dat voor onze derde officiele wedstrijd. Ik ben echt zo trots op mijn paard (anders ook wel hoor).

En nu op naar de springwedstrijden Knipoog



Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 21:31

llleoni schreef:
goed van je..


Dank je wel. Of mag ik niet eens blij zijn dat na 2 eerdere teleurstellende wedstrijden ik eens winstpunten kan rijden en hij loopt zoals hij thuis ook loopt.
Bedoel het niet arrogant ofzo, gewoon trots en blij dat het zo goed ging.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 08:20

Cloverdale"]
[quote="Mickey schreef:
Netjes hoor.
Heb je alleen dressuur gestart om te mogen springen of ga je nog gewoon verder met de dresuurwedstrijden?

dat vroeg ik me net ook dus af Haha!

maar wel super hoor 3 wp's in 1x Haha! Haha!
[/quote]

Dank je wel Lachen. Ik wil graag verder in het springen, maar kwa training zijn we nog lang niet klaar om een parcour uit te rijden. Ik was van plan volgend jaar te starten met de springwedstrijden en dit jaar me te richten op de dressuur. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan Haha! Nu we dus al 3 winstpunten hebben neem ik om de week dressuur/ springles zodat we aan beiden gaan trainen. Ik blijf gewoon dresuurwedstrijden rijden 2x per maand en ga 11 september me opgeven voor de eerste springwedstrijd!

Dus ja, ik ben wel van plan het af te wissellen, maar als het springen goed gaat steek ik daar natuurlijk meer tijd in. Ook omdat ik dat leuker vindt.

*Ben zo blij met mijn punten*. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers