Fjovrili-concours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Fjovrili-concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 23:17

Zondag fjorden-wedstrijd gehad.
Was al vroeg op, ook al hoefde we maar 20 minuten te rijden.
maar we moesten al vroeg daar zijn ivm organisatie.

Ik heb die dag gestart met Utry en Olette.
Met Utry moest ik als eerste. We rijden nog niet zo lang wedstrijden, B-dressuur. En ze is nogal heet Schijnheilig
Met losrijden begon het al, ze heeft wat afgebokt en weggesprint van frisheid. Maar het begon al beter te gaan.
Daarna verder losrijden in de ring..maar een paar meter verder op reed een hengst die ook knetter was..
Nou dat vond ze wel interessant! Ze heeft nog even flink geshowed (wow, wat voelt dat goed!! al die spieren, hals erop, staart omhoog en dat moet een passage geweest zijn!!)
1e proef ging nogal snel Haha! met veel foutjes: 151 punten.
Tweede proef ging al met minder fouten: 157 punten Lachen
We zitten nu op 5 winstpunten van dit winterseizoen.

Daarna behendigheid, was ontzettend leuk!
Ging lekker vlot en we werden 1e Cool

Olette tegen de middag opgezadelt. Was onze 1e buitenwedstrijd en voor haar weer sinds 4 jaar. Pff nog zo'n heethoofd!
De 1e proef rende we nogal doorheen, 154 punten.
Tussendoor hard geoefend op attenter maken. Stap-draf- halt-galop en heel kort achter elkaar.
Daarna ging het een stuk beter en we haalden 165 punten en 1e plaats Lachen

Springen 's middags met Utry was ontzettend sjiek!
Beginners dan wel..dus heel laag, was ook ons eerste parcours ooit. Maar ze vond het super leuk en ging ook erg goed. Alles in galop, 2x terug in draf voor andere galop. We waren foutloos. Door naar de barrage maar een balk op nr. 9
We hadden 52 stijlpunten en 3 april doen we mee aan een oefenwedstrijd met springen, want dit was toch wel heel erg sjiek!

We hebben nog 1 jaartje bij de pony's, dus ik ga dit jaar toch proberen om te springen Knipoog
(nog tips?)
[/b]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers