ZZGP (2x)-geklasseerde ruiters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

ZZGP (2x)-geklasseerde ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:58

Per 1 april 2004 wordt de tabel voor het starten van nieuwe (jonge) paarden uitgebreid.

ZZGP ruiters waren voorheen bekend met het feit dat ze alle nieuwe paarden precies 1 klasse lager mochten gaan uitbrengen.

Hierop komt nu een uitbreiding!

ZZGP die tweemaal in een klasse zijn geklasseerd mogen nu alle nieuwe paarden gelijk in die klasse uitbrengen !!!

Dit lijkt me niet geheel onbelangrijk voor een groot aantal ruiters.
Met name 2-voudig LT ruiters mogen nu dus gelijk LT starten (of versneld promoveren vanuit de ZZ-Z).
Voorheen moest je hiervoor dus MT hebben gereden (en dat zijn er niet zoveel...........)


Maar elk voordeel heeft zijn nadeel:
Diezelfde 2-voudig geklasseerde ZZGP ruiters mogen nu niet meer starten in de L1 en L2.
En ZZ-Z (2x)-ruiter moet minimaal M2 starten geloof ik en een LT (2x)-ruiter moet minimaal Z starten.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)



CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 12:48

Die verstokte B, L en M ruiters worden nu dus wel eindelijk verlost van die ruiters/amazones die om de haverklap 4/5-jarigen starten in de L/M en continu overal de oranje linten weghalen...............

En moeten die bekende ZT(2x) -ruiters gelijk Z2 starten en maken ze de kampioenschappen niet meer onveilig door in de Z1 te eindigen op de plaatsen 1,2 én 3 met gemiddeld 200+ punten...........

Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 13:02

Bettine schreef:
Citaat:
ZZGP ruiters waren voorheen bekend met het feit dat ze alle nieuwe paarden precies 1 klasse lager mochten gaan uitbrengen.

Wat wordt bedoeld met deze zin?
Als ik 1x ZZGP (zz-licht Knipoog) heb gereden, dat ik dan alle paarden 1 klasse lager mag uitbrengen?? Verward Lijkt me stug...


Mag al jaren.......... als ZZ-licht amazone mag je gelijk alles in de Z(1) uitbrengen.

http://www.knhs.nl/uploads/groot/alg.regldress2003.PDF
PDF pagina 45

De aanvullende regeling voor 2004 staat hier nog NIET bij !!!!!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 13:51

Goed voorbeeld.
Die zou in het vervolg dus M moeten starten.

Ik vind die regel trouwens wel erg streng.
Voor mij hadden ze dat startverbod in de L ook mogen opleggen bij alleen de kampioenschappen.

Trouwens een 3- jarige mag altijd B gestart worden volgens mij (en een 4-jarige onder Anky in de M), omdat de leeftijd ALTIJD prevaleert.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:07

Houston x Columbus toevallig ?........... Haha!:D:D

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 14:28

Jij mocht toch al veel langer ZZ-L starten Suzanne?
Of was je nog geen ZZ-Z ???

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 09:55

Geen paniek mensen.
Je mag namelijk ALTIJD buiten mededinging (HC) meedoen!!!
In elke klasse.
Die regels zijn versoepeld.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 10:08

grandeur schreef:
Volgens mij zijn de ZZGP-bokkers op 2 handen te tellen, als het niet op 1 hand is Knipoog


Als ik het even samenvat hebben we al zowat 4 handen vol.............
En dan is er in ieder geval nog eentje vergeten.....
CGJ12

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, abbij, Duran123, Nanu, Queen123, Sjaco en 29 bezoekers