Uitslagen ZZGP kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:49

staat alleen een klein stukje op de knhs site, maar ik zoek volledige uitslagen.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:07

joop007 schreef:
hoi ik weet alleen dat seth boschman het zz-zwaar heeft gewonnen. bij de licht tour stond toen ik wegging joyce heutink nog 1 met 70% en judith scholte 2. maar toen moesten jeanette haazen en willem jan schotte en jeanine fiechter nog komen. ik had 61,67 % maar het ging ook wel droevig slecht...


k zal t dr eens navragen op msn Haha!
zou super zijn zeg!!
ben heeeel benieuwd Lachen
jammer dat het bij jou zo slecht ging joop007 Scheve mond

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:35

Ik ben wezen kijken gister!
Heb alleen de lichte tour gezien en stukje grand prix.
Von On top super lopen!!
Alleen wat fouten zonde....
Maar Ze had altijd kunnen winnen!!!
Die Candy boy pony zo noem ik m maar ff vond ik pers. niet veel aan....
En Janet Haaze tja knap dat ze zo'n reus bij mekaar kan houden, maar de combi vind ik pers niet zo mooi en vond m sommige stukken te kort in de hals...
Plaatsingen
1. J. Haaze
2. J. Heuting?
3.J Scholte

Kur was wel leuk maar heb de beste gemist..
Vond een man starte als 3de op een grote vos, fijne proef om naar te kijken.
Imke had haar dag niet zo geloof ik.
En voor de rest weet ik t ook niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:14

Judith Scholte was tweede.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:16

Lovely schreef:
Judith Scholte was tweede.



In de Lichte Tour ging de zege met overmacht naar Jeannette Haazen met Nartan. Het enigszins eenvoudig gebouwde paard beschikt over een enorm bewegingsmechanisme, dat hem in staat stelt zowel in stap als in draf maar ook in de galop met kracht en macht door de baan te gaan. Daarbij zit het rijkunstig allemaal heel goed bij de voormalige Limburgse, die nu in België woonachtig is. Joyce Heuitink, die na haar glanzende carrière bij de junioren en young riders even moeite had om bij de senioren aansluiting te vinden lijkt die nu echt gevonden te hebben. Met haar Berkel I Dancer werd de amazone uit Groenlo tweede. Judith Scholte reikte met On Top tot de derde plek.

Van de KNHS site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:16

In de Kür misschien Haha!.
Hmmzz, even mijn contacten de oortjes wassen dan maar.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:24

KWPN
08-03-2004: Indoor titel voor Marie José Hulsman



Roosendaal - Marie José Hulsman was in Roosendaal de beste in de zware tour tijdens de KNHS Indoor kampioenschappen. Zij won zowel de grand prix als de kür op muziek met Le Montrachet (Winckenburg x Rivaal). Patricia Callaghan en Joy (Ulft x Doruto) waren dankzij de sterk gereden kür op muziek goed voor de tweede plaats in dit kampioenschap.

In de lichte tour was Jeanette Haazen met haar Nartan (Jazz x Le Faquin xx) met overmacht de beste. De massale bergopwaarts gebouwde ruin, imponeerde met zijn sterke bewegingsmechanisme. Hier was de tweede plaats voor Joyce Heutink met haar merrie Berkel I. Dancer (v. Candy Boy). De derde plaats ging naar Judith Scholte met On Top (Jet Set D x Pericles xx). On Top, die over een schitterend silhouet beschikt, had in de finaleproef een kostbare fout in de eerste galoppirouette.

De strijd om de titel in het ZZ-Z werd gewonnen door Jiska v.d. Akker met de lichtvoetige Mariola (Flemmingh x Nimmerdor). Zij bleef hiermee Seth Bosman met Da Silva’s Omar (v. Houston) en Alex van Silfhout met Primeur (v. Inspekteur) voor.

Het ZZ-L werd een onderonsje voor Pays Bas NL (Cabochon x Zeoliet) en Patser (Jazz x Ariban xx). Dankzij een fraaie finaleproef, waarin Pays Bas met veel power en afdruk door de baan ging trok Christa Laarakkers met Pays Bas aan het langste eind. Derde werd hier Niesette Haringsma met Onyx (v. Haarlem).

(JvZ, overname zonder bronvermelding niet toegestaan)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:27

Jammer voor Judith,
maar een 3e plaats is niets om je voor te schamen.
Op naar de GP Party!!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:32

CGJ12"]
Dus de 4e deeelnemer voor Nederland in Athene kan ook rustig zijn/haar vakantie inboeken op de laatste dag van de spelen........
Dat doe je toch niet!
[/quote]

Nou dit vind ik echt onzin, de spelen is wel iets anders...

[quote="CGJ12 schreef:
Je bent er toch apentrots op dat je daar mee mag doen!!!
Anders had ze zich beter kunnen terugtrekken vóór aanvang en had de reserve op de lijst mee kunnen doen!
Zo daalt ze toch wel iets mijn achting........


Dat is dus jou mening, maar ik kan me het erg goed voorstellen. Ze had van tevoren het idee dat ze niet erg bovenin kon eindigen, en werd vervolgens in de eerste proef 6e. Nou dat is prima, dus stel dat ze de tweede proef die plaats had gehouden, of zelfs hoger was geeindigd, dan had ze hoogstwaarschijnlijk de derde proef ook gereden...
Ik krijg het gevoel dat je nog nooit op wintersport bent geweest Verward dat kost kapitalen om ff wat later te komen...

Nicky74
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:00

uitslagen ZZ Zwaar
1e Jiska vd akker
2e Seth Boschman
3e Alex v Silfhout
4e Annemiek Vincourt
5e Muis Schreuder
6e Diana vd Spek
7e Marieke Pijnenburg
8e Danielle Keur
9e Patrick vd Meer
10e Kim Menting
11e Nicole Vonk
12e Anka Fraaije
13e Ans Fonken
14e Dennis Ausma
15e Laura Zwart
16e Ruud Schaeffer
17e Jacobine Dijkshoorn
18e Linda Verwaal

Jiska heeft verdiend gewonnen. Ze was over 3 proeven constanter dan de rest en bovendien swingt haar merrie er over.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:50

Iemand nog meer complete uitslagen, van Prix st. G. toevallig ?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:20


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 02:08

Lovely schreef:
In de Kür misschien Haha!.
Hmmzz, even mijn contacten de oortjes wassen dan maar.


Hoeft dus niet, want Judith was inderdaad tweede in de kür Lachen.