Uitslagen ZZGP kampioenschappen

Moderators: A_nouk, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:48

aha iik was inderdaad ook wel erg benieuwd... maar staat het al op www.zzgp.nl?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:37

ik heb niet gekeken, maar mijn instructrice Linda Verwaal reed ook mee, en werd op de eerste dag 6e, toen liep hij fijn zei ze.
De tweede dag (zaterdag) was Wes erg vervelend en ging overeind. Hij had de hele nacht ook staan brullen en slaan, want hij werd gestald naast een ruin die nét gecastreerd was... *dom* , maar er jammer natuurlijk. De laatste dag heeft ze niet meegereden want ze ging op vakantie Haha! . Verder weet ik ook niets....

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:56

CGJ12"]
[quote="sjaantje schreef:
De laatste dag heeft ze niet meegereden want ze ging op vakantie Haha! . Verder weet ik ook niets....

........... en dat noemt zich professioneel....................
Voor mij is dit echt onvoorstelbaar......... !
[/quote]

Hahaha, nou dat vind ik dus echt niet, want Roosendaal is voor haar minstens 3 uur rijden, en de vakantie was al lang afgesproken! Ze had ook gewoon niet kunnen gaan, maar wilde toch even laten zien dat ze er was, vandaar die 2 proeven. Ik vind het ook raar dat die kampioenschappen in Roosendaal werden gehouden, want dat is voor mensen uit het noorden een verschrikkelijk eind, vooral voor die 3 dagen! Als Linda had gedacht dat ze kans zou maken, was ze waarschijnlijk wel gebleven (ook als ze hoog had gestaan hoor!), maar er zijn zoveel goeien, en ze weet gewoon dat je niet daar tussen kunt rijden, vandaar voor deze keuze.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:32

CGJ12"]
Dus de 4e deeelnemer voor Nederland in Athene kan ook rustig zijn/haar vakantie inboeken op de laatste dag van de spelen........
Dat doe je toch niet!
[/quote]

Nou dit vind ik echt onzin, de spelen is wel iets anders...

[quote="CGJ12 schreef:
Je bent er toch apentrots op dat je daar mee mag doen!!!
Anders had ze zich beter kunnen terugtrekken vóór aanvang en had de reserve op de lijst mee kunnen doen!
Zo daalt ze toch wel iets mijn achting........

Dat is dus jou mening, maar ik kan me het erg goed voorstellen. Ze had van tevoren het idee dat ze niet erg bovenin kon eindigen, en werd vervolgens in de eerste proef 6e. Nou dat is prima, dus stel dat ze de tweede proef die plaats had gehouden, of zelfs hoger was geeindigd, dan had ze hoogstwaarschijnlijk de derde proef ook gereden...
Ik krijg het gevoel dat je nog nooit op wintersport bent geweest Verward dat kost kapitalen om ff wat later te komen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie