Dressuur niveau in Drenthe gezakt de laatste jaren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:54

In Veeningen komen vaak niet de beste combinaties aan de start.
Ik ben het ook absoluut niet met je eens. Ik vind dat het niveau behoorlijk hoog ligt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat hou je altijd. Je hebt een bovengemiddelde groep een middenmoot en de onderlaag, maar dat zie je op iedere wedstrijd.

Ik heb 1 1/2 jaar in Barendrecht gewoond, en ik had juist verwacht dat in het "westen" het niveau hoger zou liggen als hier. De mensen hebben daar vaak hogere inkomens en ik had er dus ook betere paarden verwacht. Maar dat is dus niet waar, daar is/was het niveau soms ook ronduit bedroevend.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 17:37

Lovely"]
[quote="KarinvdM schreef:
Ik heb 1 1/2 jaar in Barendrecht gewoond, en ik had juist verwacht dat in het "westen" het niveau hoger zou liggen als hier. De mensen hebben daar vaak hogere inkomens en ik had er dus ook betere paarden verwacht.

Wat een rare gedachtengang. De inkomens zijn hier wel hoger, maar alle kosten van levensonderhoud ook hoor, om nog maar niet te spreken van de stallingskosten e.d. Bovendien heeft niet iedereen hier een opa of vader die dure paarden voor ze koopt.
[/quote]

Men zegt toch altijd dat het noorden van het land achtergesteld is en dat de gemiddelde inkomens een stuk lager zijn? In het westen is de economie veel bedrijviger en zijn er meer mensen die het, relatief gezien, goed hebben. Vandaar mijn gedachte.

Vreemd, wij noorderlingen worden altijd als domme boeren gezien, maar in de paardensport is dat opeens niet zo??? Verward

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:11

Eleonoor schreef:
Was gewoon erg geschrokken van de kwaliteit van paarden en ruiters.


Ik vind het jammer dat er van jou op Bokt nergens een foto te vinden is, ik ben wel heel erg nieuwsgierig geworden naar jouw kunnen...

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:45

Nou, dan blijf je in het vervolg toch fijn in het westen? We kunnen je hier missen als kiespijn.
Zorg eerst maar eens dat je zelf zover komt, dan kom ik graag jou verrichtingen eens bekijken! Als ik jou zo hoor dan ben je helemaal geweldig en is je paard ook goed genoeg voor het allerhoogste nivo! Super hoor! Misselijk

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:32

OK dan! Gezien het nivo in Rotterdam zal jij daar twee keer eerste worden met dikke punten, alvast gefeliciteerd!

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers