Zenuwen beginnen te komen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Zenuwen beginnen te komen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 13:41

Omdat ik vanaf 2004 met de pony van een vriendin(moontje) ging starten, en dat ook een D pony is, net als Camilla.. Heb ik een aantal weken terug me maar eens ingeschreven voor de L1 met Camilla...
Eigenlijk niet zo goed overna gedacht, maar het zou gewoon makkelijker zijn zo, anders reed ik 2 ponys in dezelfde klasse..

Nu zijn de starttijden bekend, en begin ik toch aardig zenuwachtig te worden. Bloos!
We kunnen het wel al een beetje hoor. (niet dat we het totaal niet kunnen en maar gewoon over gaan Knipoog)
Alleen het wijken mag nog iets beter. Maar de ene dag doet ze dat toppie, en andere dagen weer wat minder, dus dat is gewoon afwachten.

Dus, de 28e, ga ik met Camilla en Goldy's Lianne, op naar Boxtel..
Om eerst met Camilla C/D-L1 te starten, om 15.21 uur, en daarna met Goldy's Lianne D-B te starten, om 17.03. Nagelbijten / Gniffelen

Help! Bloos! Schijnheilig

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:48

gewoon ervoor gaan, komt vast goed, en anders: Volgende keer beter!! Succes in iedergeval..

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 15:39

Heel veel succes! Het gaat vast lukken joh! Gewoon lekker rijden en dan zie je het vanzelf wel Lachen

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:11

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Als je het dan ineens op papier ziet staan is het zo definitief. En in 1 keer veel spannender.
Ik start 7 maart M2 en ik kan je zeggen, heb er nu al last van Scheve mond
Veel succes meid, zet hem op!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:22

Ach het gaat heus wel lukken. Zo moeilijk is de L1 nog niet. Gewoon netjes rijden en dan komt het wel goed Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:25

waw here the same hoor! mijn pony heb ik voor het laatst gestart in december en nu MOET ik bij de paarden rijden en aangezien Z pony's en M Paarden toch wel anders is hier in NH...krijg ik behoorlijk de zenuwen! toch maar eerst een x HC L ofzo
en ik start nu ook een paardje voor het eerst, ben verplicht om er L mee te starten(L2 dres,L spr en L SGW) maar ik geloof dat dat wel goed komt!

succes in ieder geval!!!!!!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 17:38

Komt vast goed hoor Nath Lachen L1 lijkt moeilijker dan het is Knipoog
Veel succes he alvast OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 19:13

Dank jullie wel. Haha!
Ik hoop echt dat t gaat lukken!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:09

heel veel succes hoor, ik ben ook gewoon overgegaan van het B naar het L1 (heb nu pas 1 x L1 gestart) en opzich deed hij het thuis allemaal goed, maar als ik dan een proefje oefende thuis werd hij erg heet en dat maakte het niet makkelijk,maar het is niet echt te vergelijken met concours want het ging toen super ( 2wp).
maar ik weet zeker dat het je wel gaat lukken hoor, zo moeilijk is het L1 niet, het wijken is niet het enigste onderdeel, dan denk je maar zo, dan rijdt ik de rest voor een punt hoger Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:44

gaat vast hardstikke goed joh! Ik ben nu elke keer hardstikke zenuwachtig als ik met Orbaldo moet starten.
gewoon omdat het allemaal weer nieuw en anders is Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:59

Ik ben ook zenuwachtig hoor als ik over ga naar een andere klasse, maar je moet t gewoon zien als een beetje meer uitdaging.En de wp in de B heb je niet zomaar gereden Haha!
Ik maak de 28ste ook een debuut maar dan in de B haha Haha! Met porrita, en met chester nog L2.MAar die wil ik in april ook M1 gaan starten en als ik die proefjes lees wordt ik al zenuwachtig haha Haha!

Ik hoop dat t heel goedgaat!En anders volgende keer beter, je leert door vallen en opstaan Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:50

sterkte!

ik heb het nog een beetje erger

ik ga 18-4 voor het eerst Z1 starten, nu al bang dat ik fout rij ivm de extra letters en in die grote bak enzo Bloos!

maar het gekke is, ik start voor die tijd nog 4x in de M2 en daar ben ik totaal niet zenuwactig voor! ben normaal nooit zenuwachtig! zelfs niet toen ik vorig jaar op de Hippiade mocht rijden!

maar ja Z1 is nieuw, extra letters etc zelfde als springen, ben nu al bang dat ik mn 1e springwedstrijd het parcours vergeet en fout rijd!

zo stom!

heel veel succes alvast, ik zal aan je denken, ik heb die dag zelf ook wedstrijd, maar ja de punten voor het Z zijn binnen dus ik maak me echt nergens meer druk over in de M2, dus tijd genoeg om te duimen voor joue Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:54

Heel veel succes!! En Boxtel is een mooie bak, lekker losrijden (start daar ook, zaterdagavond 20.45 Boos! ) Zal je dus niet meer zien

Ik weet zeker dat het gaat lukken!! Als je gewoon netjes ontspannen rijd kom je er wel, over dat wijken hoef je je geen zorgen te maken!! Mijn wijken was ook nooit super en had toch steeds 6-jes.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 15:57

Ah lekker laat zeg Tess! Scheve mond
Wij gaan met de hele ponyclub, weet eigenlijk niet hoelaat de laatste moet rijden..Maar t zou kunnen dat ik er dan nog ben. Maar vlgens mij ben ik ongeveer de laatste dus denk t niet. Tong uitsteken
Maar jij iig ook heel erg veel succes!!!

Weet jij trouwens t adres van die manege? Ik namelijk niet, en dan kan ik dat ff doorgeven aan mn vader voor als ie zin heeft om te komen kijken. Tong uitsteken
Ben daar nog nooit geweest dus hopelijk is het daar idd een mooie fijne bak. Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:00

Hmm, net even gekeken, de laatste bij ons moet om half 7 rijden. Dan nog wachten op haar prijsuitreiking enzo..
Maar denk niet dat we er zo laat nog zijn, zal wel proberen een beetje tijd te rekken. Tong uitsteken Dan kom ik naar je kijken als we er dan nog zijn!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:09

Heyzz

is idd erg laat, laatste van onze ring moet om 21.45. Op vrijdagavond moet de laatste van onze club om 22.15.

Het is bij manege de Langspier, ik weet niet hoe de straat heet. Is daar erg mooi, grote wedstrijdbak en een aparte losrijdbak (in de wedstrijdbak kan je de andere niet zien, nadeel als je pony gehecht is aan anderen.)

Veel succes.