HuH??? Volgens het KNHS ben ik illegaal gestart!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

HuH??? Volgens het KNHS ben ik illegaal gestart!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 20:24

Heya!
Ik kreeg vandaag een brief dat ik 2 weekies geleden illegaal ben gestart omdat mn combinatie nr en mn startkaart niet geldig zijn!!!?? In snap dr helemala nix van!!! Ik heb idd net een nieuwe startkaart jah, omdat ik tussen de paarden rij, maar die is gewoon helemaal geldig!!! Nou moet ik binnen 2 dagen schriftelijk reageren .. ik snap dr helemaal nix van!

Huilen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 20:45

Een beller is sneller, gewoon even bellen dus. Dan kijken ze voor je in de computer wat er fout is gegaan en als het meezit, kan het meteen rechtgezet worden. Is hier ook een keer gebeurd. Knipoog

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 20:46

ga morgen idd maar ff bellen ja, maar het is zzooo irritant!!

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:38

Tsja dat probleem had ik dus ook.Ik gebeld,zeiden ze bij KNHS dat de vereniging mij als lid had opgezegd per 16-7-2003.Ik wist van niets,was daarna ook gewoon gestart en niets gehoord.
Vereniging gebeld die hadden niemand opgezegd als lid in die tijd.Het is ook een rare tijd om op te zeggen terwijl je voor een heel jaar betaald hebt.
Zij het KNHS gebeld,daar zeiden ze dat mijn chipnr. niet op de startkaart stond.Paard was dus niet gechipt.Wel dus al in 1998.
Ik KNHS weer gebeld Boos! Daar wisten ze van niets en het lag volgens hun niet aan het chipnummer.Ik heb chipnr. met copy etc op de fax gezet,dan zouden ze zsm mijn nwe startkaart sturen.....jaja Is ook al weer 3 weken terug.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:45

pffff tis echt een rotzooitje bij de KNHS op dit moment volgens mij Verward
Naja gewoon ff bellen dus dan komt het wel weer goed! Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:42

Als ik het goed begrijp rijd je met je pony tussen de paarden nu? Dan klopt het idd dat je je startkaart moet vervangen. Dat sluit nl. niet aan op een of andere manier. (ben geen expert...)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 00:44

Als je met je pony bij de paarden gaat starten, blijft je combinatienummer hetzelfde. Je moet idd alleen een andere startkaart aanvragen: je rijdt dan ook niet meer voor een PC, maar voor een LR.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 07:49

Karin schreef:
Als je met je pony bij de paarden gaat starten, blijft je combinatienummer hetzelfde. Je moet idd alleen een andere startkaart aanvragen: je rijdt dan ook niet meer voor een PC, maar voor een LR.


Dat laatste is idd ook belangrijk dat je dus geen lid meer bent van en PC maar van een LR. Als lid van een PC mag je nl niet bij de paarden starten en andersom als lid van een LR mag je niet bij de pony's starten. Dus ben je wel overgestapt naar een andere vereniging, of binnen de vereniging naar de LR?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:58

Ik denk dat ze dat wel heeft gedaan als ik haar eerste berichtje lees.

Heb je inmiddels al gebeld?

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 16:55

annegti schreef:
Als ik het goed begrijp rijd je met je pony tussen de paarden nu? Dan klopt het idd dat je je startkaart moet vervangen. Dat sluit nl. niet aan op een of andere manier. (ben geen expert...)


Ik heb alles keurig op tijd laten vervangen. Expres via het KNHS en niet via de rijvereniging om zeker te weten dat mijn winstpunten gewoon konden worden overgeschreven... EN nou dit Boos!

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 16:56

me moeder heeft beloofd dat ze op dr werk zo bellen PRAISE me moeder!!! Ben heel benieuwd wat ze er van zeggen...

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:59

en, weet je al wat het probleem is?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:41

Wat een gedoe zeg, ik zou maar even bellen als ik jou was ja, dan weet je gelijk wat het probleem is!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:46

stomme vraag misschien, maar waar staat LR voor?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:49

Landelijke Rijvereniging

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 10:25

Carlijntjuh"]
[quote="annegti schreef:
Als ik het goed begrijp rijd je met je pony tussen de paarden nu? Dan klopt het idd dat je je startkaart moet vervangen. Dat sluit nl. niet aan op een of andere manier. (ben geen expert...)


Ik heb alles keurig op tijd laten vervangen. Expres via het KNHS en niet via de rijvereniging om zeker te weten dat mijn winstpunten gewoon konden worden overgeschreven... EN nou dit Boos!
[/quote]

Hier begrijp ik dus uit dat je rijvereniging dus niet weet dat je nu bij de paarden start en je dus niet heeft overgeschreven naar de LR (ander rijverenigingnr nl), dus die zou ik toch maar even snel bellen hoe je daar geregistreerd staat, je hebt waarsch geen mutatieformulier van hun ingevuld?

Carlijntjuh

Berichten: 87
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 12:23

Bij mn rijvereniging wetenze het wel hoor! Maarhet is al opgelost. Ik had al wel een startkaart ontvangen, maar het KNHS had nooit een rekening ervoor gestuurd (zegt de telefoniste), dus dat gaan ze nu doen en dan schint het wel goed te komen.
Naja, het zal allemaal wel hoor !!!

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:03

Carlijntjuh schreef:
Heya!
Ik kreeg vandaag een brief dat ik 2 weekies geleden illegaal ben gestart omdat mn combinatie nr en mn startkaart niet geldig zijn!!!?? In snap dr helemala nix van!!! Ik heb idd net een nieuwe startkaart jah, omdat ik tussen de paarden rij, maar die is gewoon helemaal geldig!!! Nou moet ik binnen 2 dagen schriftelijk reageren .. ik snap dr helemaal nix van!

Huilen

heb ik ook gehad de vereniging had afgemeld en ik wilde dat niet is nu ook goed gewoon evebn vbellen komt goed en schrijf op met wie je gebeld heb ze kunnen daar wel eens fouten maken van je hebt niet gebeld enzo

badeend36

Berichten: 15
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:18

Carlijntjuh schreef:
Heya!
Ik kreeg vandaag een brief dat ik 2 weekies geleden illegaal ben gestart omdat mn combinatie nr en mn startkaart niet geldig zijn!!!?? In snap dr helemala nix van!!! Ik heb idd net een nieuwe startkaart jah, omdat ik tussen de paarden rij, maar die is gewoon helemaal geldig!!! Nou moet ik binnen 2 dagen schriftelijk reageren .. ik snap dr helemaal nix van!

Huilen


*LOL* je moet gewoon ff belle!!!!!!!!!!! *LOL* heb ik ook gedaan toen de KNHS mijn winstpunten niet goed bij head gehouden en ik al een klasse hoger was gestart, toen was de KNHS fout!!!!!!!!!! Schijnheilig Knipoog

xxxxxxxxxxxxxxxx badeend36 OK dan!