Gister na VEEL stress 2e geworden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Gister na VEEL stress 2e geworden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 19:46

Hallo!!
Hier mijn gigantische stress verhaal!
Rhythm moest voor het eerst op Alkmaar lopen.We wisten niet zeker of de baan haar 'ding' was,maar ze had thuis en op Duindigt heel goed getraind dus we waren optimistisch.Ik was al weken zenuwachtig want er bleken ook nog maar 6 paarden in de koers te staan Haha! !We werden niet eens getipt,terwijl Rhythm de 3 keer dat ze op Duindigt heeft gelopen toch ook super goed vertrok(op Alkmaar is dat volgens mij best wel belangrijk)Na het voorwerk zei mijn vader dat we in ieder geval bij de eerste 3 moesten zitten en best wel een goede kans op winst hadden.Ik NOG zenuwachtiger Bloos !Dus wij rhythm op de wagen gezet en wachten tot 15 minuten voor de koers om de kar er achter te spannen.Ik haal dr van de wagen.Is ze een voor ijzer kwijt.Ik kon mezelf wel voor mn hoofd slaan!Dat ik dat niet gehoord had toen ze na het voorwerk de baan uitkwam.Rhythm heeft voor een speciale zool,omdat ze nogal gevoelig is.En ze heeft ook nog een hele grote open teen omdat ze anders voor niet vlug genoeg weg is.We hadden die ijzers niet bij ons,dus kon de smit maar een ding doen.Het andere ijzer er ook af trekken.Wij dus maar een schoentje aan gedaan voor,nou ik kon wel Huilen !Ik was echt aan het schelden op mezelf!Mijn vader reed de baan in en ze begon meteen te hippen.Het was toch wel te zien dat ze deze ijzers echt nodig heeft!Toen mijn vader naar de startauto reed was ze nog steeds aan het hippen maar toen de start vrij was klapte ze ervoor en ze nam de kop!Nou je wil niet weten hoe kort mijn nagels zijn nu Schijnheilig Bloos !Ze kreeg een halve ronde een aanval van een paard en daarna nog een aanval van een ander paard.Deze mocht de kop overnemen.Op het ena laatste rechte eind,Nam een ander paard de kop over en mijn vader haalde degene die tweede lag in.In de laatste bocht werd ze nog 2 keer naar buiten gereden en op het laatste rechte eind viel Rhythm wat naar binnen.We kwamen op de finish maar een hoofd tekort.Ik ben dus super blij vanwege de tweede plaats maar ik ben zo boos: ALS ik die ijzers maar eerder had gezien Boos! !!Nouwja...ik ben in ieder geval super blij!!!Ze heeft deze koers zeker op karakter gelopen want volgens mij zou elk ander paard gezegd hebben:zo red ik me niet ik spring maar!Ik heb echt de liefste draver ter wereld Haha! Haha! Haha! OK dan!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:50

Da's inderdaad een heel gestress....
In ieder geval, gefeliciteerd met je goede 2e plaats!

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:58

Goh ik zou ook verschrikkelijk zot worden denk ik! Ben zo al een zenuwpees... Maar toch nog super gereden blijkbaar dan. Spijtig van de ijzers maar dat is alleen maar goed om te onthouden en zal je het de volgende keer zeker niet vergeten!
Succes nog met Rhythm.

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 21:53

Ja,mooi dat ik de smid ga vragen om 5 paar extra ijzers te maken,zodat het NOOIT meer mis gaat Tong uitsteken

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:15

Gefeliciteerd, binnenkort ook een keer op Wolvega? Tong uitsteken Super hoor, en ik ben net zo zenuwachtig als een van onze paarden loopt. Bij Ofir helemaal trouwens, mijn paardje Lovers Ik sta altijd in mn eentje zodat ik mn moeder niet hoor praten, en mn vader staat bij de finish. Echt gezellig Scheve mond Tong uitsteken Maar in ieder geval fijn dat het zo goed ging, op naar de overwinning! OK dan!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 09:58

Lopen jullie ook wel eens in Duitsland?

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:55

Ruitje, nogmaals gefeliciteerd hoor,dat van die ijzers kan altijd wel gebeuren! Nu op naar de overwinning.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:10

gefeliciteerd!!
idd jammer van dat ijzer maar dan nog super gedaan!!!

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:20

Bedankt allemaal Haha! !Ik weet niet of we binnenkort naar Wolvega gaan trouwens...ze is er denk ik net niet goed genoeg voor Tong uitsteken!En naar duitsland gaan we ook nog maar niet.Kennissen van ons lopen er wel(Napal Limburgia en Interturf-->ik weet niet of dat je wat zegt).Waarschijnlijk moet Rhythm niet deze zondag maar die zondag daarna weer op Alkmaar lopen!Komt er iemand kijken Haha! ?