Wedstrijd Druten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Wedstrijd Druten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 12:36

Gisteren had ik een wedstrijd in Druten. Het was in de ochtend al slecht weer, dus Risco is maar 1,5 uur buiten geweest of zo. Ik was aan het twijfelen of ik zou gaan. Een stalgenoot van mij had al afgezegd. Het waaide ook echt hard. Ik had met mijn vader overlegd en die vond het niet zo'n probleem.
Dus ik Risco toch maar gewassen en gevlochten. Dan konden we in ieder geval gaan. Mijn stalgenoot maakte me al voor gek uit . Ze laat zich nog al snel bang maken... Als het echt onverantwoord was geweest, waren we natuurlijk niet gegaan.
Maar onderweg ging alles goed, het was een half uur rijden. Op de brug even rustig aan gedaan, maar geen gevaarlijke praktijken. Alleen nummer 1 was uit gevallen van mijn groep. Ik was al op tijd gaan rijden, waarschijnlijk iets te vroeg. Maar daar heb ik altijd last van, als ik er dan eenmaal ben wil ik ook het liefst meteen beginnen. Nog even naar de Z gekeken.
Risco liep al snel vrij makkelijk. In de galop ging het met los werken nog wat minder, maar op wedstrijd ga ik dat niet helemaal oplossen. Dat is voor thuis. Daarna hoog ingesteld, dat liep ook. Ja en toen had ik nog tijd over.
In de proef liep ie best lekker, gewoon vlot. Aan het einde wat rustiger. De oefeningen liepen vrij goed, schouderbinnenwaarts mocht nog wat overtuigender. Het achterwaarts maar drie passen geloof ik. Maar mocht niet klagen. Er zaten 20/25 minuten tussen de twee proeven.
Bij ons in de regio kun je meestal maar een proef rijden. Dus ik vind het wel lekker als ik er een keer twee kan rijden. Lekker aan een lang teugeltje bij laten komen en toen maar weer op gepakt.
Hij werd echt wat slomer, dus even flink aan de hulpen moeten zetten. In de proef moet je X een keer in draf over gaan. Meneer dacht dat het meteen het einde van de proef was, dus hij hield in maar gelijk naar voren gedreven.
In de uitgestrekte stap maakte hij even een dribbel. Tijdens de proef hoorde ik ineens een bekende stem. Was het mijn instructeur...
Hij vond de proef niet sloom over komen en vond het netjes gaan. Hij moest later in dezelfde groep. Na het rijden goed uit gestapt en daarna meteen naar huis, omdat het 's avonds slechter weer zou worden. Maar ook dat ging prima. Ik heb snel gedoucht en ben toen met mijn lieve vriendje terug gegaan voor de uitslag.

De eerste proef had ik 162 punten. Ik was 4e maar geen prijs. Evenveel punten als mijn instructeur. De tweede proef 169 punten en een eerste prijs Lovers ! Dat had ik dus echt niet verwacht. Mijn instructeur was tweede met 168 punten. Zulke hoge punten... neee kan haast niet waar zijn...
Ik heb een mooie borstel en een touw als prijs uit gezocht. Er hing ook een mooi halster, maar helaas dat past mijn kleine vriendje nooit

Al met al een geslaagd weekend!


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 14:11

Dank je wel! Ja het is zeker een goed gevoel Haha! . Op sommige momenten maakt het me onzeker dat ik met een pony aan de start verschijn, maar dat hoeft dus helemaal niet Bloos . Nog een wedstrijd M1 en dan gaan we de M2 proberen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers