Crisis, ik kan niets meer met Jur! *+foto's*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 01:09

Jurga, lees mijn springverslag eens Knipoog Raimaer doet werkelijk exact hetzelfde op dit moment Frusty Ik houd maar gewoon vol en weet zeker dat we er beter uitkomen net als jullie Haha!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:08

In wat Sall zegt zou best eens iets kunnen zitten. Juist omdat ze achter sterker is geworden en zich ook beter voelt, heeft ze de energie om allerlei uitwegen te bedenken Haha! Je kunt als ruiter maar 1 ding doen en dat is handiger worden dus in feite beter leren paard rijden Haha!. Dat kost tijd, maar later ben je er blij mee Extreme duivel

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:24

Jurga schreef:
Ja true, dat had ik ook al bedacht, dat ze nu juist weer kan en helemaal goed in haar vel zit. Maar ja, ze reageert nu helemaal nergens meer op, zet exact elke voet neer waar zij wil en jij kunt doen wat je wilt. Er volgt gewoon geen enkele reactie. Nou ja, lastige paarden zijn uiteindelijk de beste toch? Tong uitsteken

dan bem je dus al te laat. Als je kunt ingrijpen voordat ze die neerzet is het veel makkelijker. En dat bedoel ik met handiger worden Knipoog

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:43

dat is dus al de kern. Altijd reactie krijgen Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:47

ik herken het wel hoor (kreeg trouwens wel reactie, nl steil omhoog Extreme duivel ). Volhouden, goed blijven rijden, consequent blijven en steeds maar weer terug naar de basis. Janna zal je veel gerichtere tips kunnen geven, dus dat laat ik aan haar over Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 51 bezoekers