Startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 23:03

Ik wil graag een startkaart aanvragen en heb de papieren al thuis liggen. Alleen: snap ik soms niet wat ik in moet vullen. Ik zal wel weer te moeilijk denken.... Kan iemand me antwoord geven?

1) mutatieformulier personen (ivm aanmelding bij rijvereninging): moet ik mijn eigen naam invullen of de naam van de eigenaar van het paard? 't Is mijn verzorgpaard dus ben niet de eigenaar.
2) mutatieformulier startkaartaanvraag: ik moet een stamboeknummer invullen, levensnummer kan ik vinden in het KWPN paspoort, maar waar vind ik het stamboeknummer van zowel mijn paard als zijn vader? Bij zijn vader staat alleen 350 STB, en bij mijn paard alleen VB en ergens anders STER.

Ik wil graag dressuurwedstrijden gaan rijden, moet ik dan alleen startcoupons dressuur aankruissen of ook inschijfformulieren dressuur (waar zijn die trouwens voor) ?
Wat betekent de vermelding STER of PREF achter de naam van het paard ('t is een tuigpaard)?

Alvast bedankt!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:44

1) hier vul je je eigen gegevens in, jij wordt lid van de KNHS en de RV.

2) 350 STB is dan het nummer dat je in moet vullen. De bloedlijn staat ook in het paspoort waarvan de eerste 4? pagina's geloof ik, moet kopieren en opsturen...

STER, PREF, KEUR, PRESTATIE of ELITE zijn (KWPN)predicaten die je paard kan verdien door zijn eigen prestaties, resultaten op keuringen en prestaties van nakomelingen...

Succes met je wedstrijden!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:02

Myranda schreef:
Ik wil graag dressuurwedstrijden gaan rijden, moet ik dan alleen startcoupons dressuur aankruissen of ook inschijfformulieren dressuur (waar zijn die trouwens voor) ?
!



Nou ik vroeg mij namelijk ook af wat nou de inschrijfformulieren dressuur is? Je belt toch naar een vereniging op of er nog plek vrij is om te starten?

Of denk ik nou ook verkeerd Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:05

volgens mij zijn die voor de ZZ-L en hoger Haha!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:24

aha...
Je kan ook voor de zekerheid even je wedstrijdsecretariaat vragen wat je nou precies allemaal wel of niet moet invullen. Die weet daar vast wel meer van.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:45

Ik heb alleen maar dressuur startcoupons, dat zijn direct je inschrijvingformulieren... of dat zijn ze in ieder geval bij mij... en de paar wedstrijden waarvoor ik me nu heb opgegeven...