Lidmaatschap KWPN opzeggen, toch starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Lidmaatschap KWPN opzeggen, toch starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 01:29

Ik kreeg me laatst toch een bult rekeningen in de bus!!! Ik dacht dat paardrijden een hobby was, maar dit wordt toch wel heftig! Rolleyes Contributie voor de vereniging, Paard & Sport, startkaart, IDS enz. Kortom: dat wordt bezuinigen! Geld, geld!

Nu wil ik dus het lidmaatschap van het KWPN wel graag afzeggen. Zelf heb ik een ruin, dus veulentjes Lovers ...nee. En dat blad, In de strengen, dat vind ik ook niet de moeite waard. Maar nu is mijn vraag: zou dat gevolgen hebben voor mijn wedstrijd-rijden? Zo niet, dan bonjour ik die rekening dus mooi de deur weer uit! Tong uitsteken

Wie weet dit?


Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 20:11

Er is wel ergens een addertje onder het gras volgens mij. Er is wel een connectie tussen het KWPN en de KNHS. Denk maar aan het chippen. Je paard moet een paspoort hebben en gechipt wil je wedstrijden kunnen starten. Maar goed, die rommel ik ondertussen wel voor elkaar.

Mijn buurvrouw zie dat je paard wel "op naam" moet staan. Dat hoeft niet per se je eigen naam te zijn, maar er moet wel iemand zijn die jouw paard op naam heeft staan en dus lid is van het KWPN.

Zijn we er nog niet uit...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: littleroosie en 51 bezoekers