Wat doen jullie met je startcoupons????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat doen jullie met je startcoupons???

Ik gooi ze weg
2 (3%)
Ik bewaar ze op een grote hoop
26 (43%)
Ik plak ze in een plakboek, schrift, agenda, enz.
21 (35%)
Anders, nl....
11 (18%)

Totaal aantal stemmen: 60


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:55

Ik bewaarde altijd alles en ik had toch een bult Bloos Heb alles uit mijn ponytijd wat niet belangrijk is voor als de KNHS het kwijtraakt(dus wp in de hoogste klassen) weggegooid.

Van de paarden bewaar ik de coupons met winstpunten en de rest gooi ik weg Toen ik nog dressuur reed bewaarde ik de coupons waar (nuttig) commentaar opstond wel altijd. Van die springcoupons word je toch niet wijzer Knipoog

In een schrift plakken begin ik niet eens aan Heb al moeite om de krantenknipsels en foto's bij te houden Bloos (ben met de krantenknipsels wel heel trouw Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:05

Dat heb ik nog nooit meegemaakt Chantal Meestal worden ze dan weggegooid(iig met springen) of meegegeven aan iemand van je vereniging(met de dressuur).

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, WendyKtH en 4 bezoekers