KNHS, Kroniek van Albert Voorn, wat vinden jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:44

Ik ben helemaal voor

Die mensen die te hoog inschrijven voelen het vanzelf wel(springen zal dat niet zo snel gebeuren, dressuur misschien nog wel...) In die drie maanden kun je mooi uitpuzzelen waar je thuishoort. (en ik denk dat de meeste ruiters dat wel kunnen )
Het huidige systeem vind ik voor het springen trouwens ook prima hoor Alleen die foutbrieven zijn zo irritant Bloos Ik zal er binnenkort ook wel een krijgen. Ben vast foutief gestart in het L met Otermo, want we zijn beide M + wp Knipoog (alleen ik heb mijn M-paard pas in het M gestart nadat ik 's ochtends met Ot het L binnengereden ben Haha! )

Zoals Zep zegt vind ik trouwens nog beter Definitief wat bijstellen aan het systeem...Alleen vind ik dat je wel minimale leeftijden voor de diverse klasses moet houden om jonge paarden te beschermen.


Ik las trouwens vandaag ergens een stukje van Edwin Smits(ik denk in de IDS Verward ). Die was wel voor een systeem waarin je niet verplicht wordt te promoveren Hij vindt dat mensen in Nederland gedwongen worden om steeds hoger te gaan totdat zij zelf of het paard daarin stuklopen...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:11

En waar doel je dan op Mdmoiselle Verward Ik kan die topics zo snel niet terugvinden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:21

Dat is toch al een hele tijd terug of niet Verward

Ik rijd er trouwens nog steeds mee, heb er nog nooit wat over gehoord Zelfs niet op de regiokampioenschappen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:38

Ik heb net een topic gestart of het vliegenmutsje nog mag en het mag nog volgens het reglement Verward

Kun je dat topic dan even linken voor me Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:49

Ik kon al geen ander topic vinden
Wel een oud topic waarin zij zelf beweetd dat het niet meer mag, maar verder niet

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers