Eerste officiële wedstrijd & een ongeluk op stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:50

Heee, de twee dames, dat was ik met mijn vriendin!!!! Wist dat jij van bokt was, had al diverse verhalen van je gelezen. Ik was in de eerste proef derde geworden, was zo super trots op Pablo en mijzelf..... met 158 punten. Er was eigenlijk dus laag gejureerd, als je met 158 punten derde wordt met 19 starts. In de tweede proef ging ik teveel doen, dus veel rommelfoutjes en zelfs (schaam) op de verkeerde been lichtrijden (oejh...) dus 154 punten en geen prijs. Was zelf erg tevreden omdat ik een bepaalde doel had gesteld mijn tweede wedstrijd en die had gehaald. Zondag moet ik weer in Prinsenstad, de selectie in de B. Ook Pablo was zich trouwens rot geschrokken van de bak bij de kantine, heb hem nog nooit zo bang meegemaakt. Pas toen ik ging groeten bij begin had hij zoiets van "oo, komen we hier een proefje rijden, dat kan..." en was weer braaf. De tweede bak ging inderdaad stukken beter en was hij daar minder kijkerig. Zo hebben we weer wat geleerd. Wel was de bodem zeer slecht daar, ze hadden nog wat veulens en paarden losgelaten en was zo net een knollen veld geworden....

Succes met je volgende wedstrijd, gewoon veel doen (zeggen ze ook tegen mij, vandaar dat ik nu drie weekenden achterelkaar start). Je hebt een leuk paard en was gelukkig voor mij minder bang dat die enge stoelen die voor de manege stonden.


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:26

Heeee, kleintje, ik start ook weer op 29 december. Je ziet me wel verschijnen op de startlijst met Pablo.

Pablo liep wel gewoon over de hoefslag, na het groeten. Daarvoor vond hij echt alle hoeken dood eng. De deur bij de uitgang stond bij mij een mevrouw te wachten met een rode jas, eng!!!

Zelf had ik geen winst verwacht in de tweede proef, omdat het zo slordig ging. Dus dat ik daar 154 punten had was nog niet eens slecht, omdat ik niet eens het verkeerde been lichtrijden had bemerkt en mij dus twee punten kostte. Had ik dat goed, had ik zelfs winst. Dus de volgende keer weer nieuwe kansen. A.s. zondag moet ik dus weer in Prinsenstad en op 14 dec in Capelle a.d IJssel en dan 29 dec weer Prinsenstad. Jan heb ik het ook redelijk druk, dus ik ga in iedergeval met Pable veel ervaring krijgen de komende twee maanden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Schrompeltje en 6 bezoekers