Ben trots op m'n knollie!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Ben trots op m'n knollie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 21:03

Ik had vandaag concours in Son in de L2 met mijn hengst.
Hij was echt super fijn met losrijden en dat is vaak wel anders.
De ring waar de proef in gereden moest worden was wel heel kijkerig, wit zaagsel en heel veel bloemen en vlaggen en een fotograaf... . Veel te zien dus
Maar mijn paardje liet het allemaal over zich heenkomen en na een rondje door de ring was hij op zijn gemak.
De proef ging praktisch foutloos met een paar schoonheidsfoutje zoals niet netjes op de letter aangalloperen en dat soort dingen. En hij gaf me vandaag een super gevoel OK dan!
Ik heb hem ook de hele proef zachtjes toegesproken hoe trots ik wel niet op hem was Lovers
Na de proef zijn we meteen naar huis gereden want er kwamen nog 20 combinaties na mij.... pfffff.
Rond 18:30 waren wij terug voor de prijsuitreiking en wat bleek; ik was tweede geworden met maar liefst 178 punten!!!
Ik werd nog trotser dan ik al was Bloos
Dit was ons 5e L2 concoursje en we hebben nu 11 winstpunten. We mogen nu dus M1 starten.
Maar op advies van mijn instructrice ga ik waarschijnlijk de L2 uitrijden om de puntjes op de i te krijgen voor de M1.
Volgens mij is een andere bokker in de L2 eerste geworden met 185 punten, maar daar zal ze zelf wel verslag over doen denk ik.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 09:12

Ja, dat was ikke!!! In zo'n drukke bak heeft ie nogal de neiging om te slaan als een paard er te dicht op komt. En de bokriem heb ik altijd om uit voorzorg omdat hij wel eens explosief kan zijn. Maar gisteren was hij heel braaf.
Ik weet niet of ik jou heb zien rijden of stond je aan de kant te kijken misschien?
Groetjes en heeeeel erg gefeliciteerd met je eerste plaats!
Ik heb geen foto's laten maken, ik had dat vrouwtje vriendelijk verzocht om geen foto's te maken om extra uitspattingen te voorkomen. Bovendien vond ik ze veel te duur.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 14:58

Olrike schreef:
Ik stond langs de kant te kijken, had een babyblauw vestje aan van DKNY en een pet op van Ralph Lauren. Je stond voor mij te wachten toen je de ring in moest. En het was inderdaad wel een beetje lastig met die fotograaf maar ik heb wel super mooie foto's. Ik heb er 3 gekocht.Jij ook gefeliciteerd. Moet je volgende weer ook naar asten-heusden?

Groetjes Sanne Lovers Olrike N


Ik weet denk ik wel wie je dan bent, dan heb ik je wel gezien.
De komende twee weken heb ik geen concours. Ik moet pas weer 14 december in Eersel en 28 december in Liempde. Rijd je daar ook?
Succes volgende week!!!
Groetjes!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 08:49

Bedankt!!! Het gevoel was deze keer ook super en ik hoop dit te kunnen vasthouden. Ik start nog 2 keer L2 dit jaar en probeer alles nog beter te bevestigen. In januari heb ik lekker een maandje vakantie ingelast voor mij en mijn paard. Op 01/02/04 start ik voor de laatste keer L2 in Waspik en dan wordt mijn eerste keer M1 op 14/02/04 ook in Waspik en vervolgens nog een keer op 28/02 in Eersel.
Dit voorjaar zal ik de M1 proberen door te starten en me klaar maken voor de M2 tegen het einde van volgend jaar.
Maar eerst maar eens rustig in de M1 beginnen en kijken hoe dat gaat Knipoog

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 11:32

Missouri schreef:
Top zeg!
Maar je hebt dan ook wel een top"knol"... en dan te bedenken dat het maar een kleintje was he!
Goed hoor... kan Vayos niet een keer met Silly komen praten? Haha!


Ja, we zouden eigenlijk weer eens moeten meeten he. Maarre, Silly en onze Jos bij mekaar lijkt me geen strak plan Haha! Knipoog
Krijg je vast alleen maar kleine, vervelende opdondertjes van Scheve mond
Ja, jij kent hem ook nog toen ie 'pony' was en vel over been, geen spek op te krijgen. Dan is het nu wel een hele andere kerel geworden.
Kan ik je verleiden tot een ritje...? Dat is er helaas nooit meer van gekomen toen we nog samen op pension stonden.
Greetz.... OK dan!

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 11 bezoekers