Les met losrijden concours mag dat gewoon??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:40

Wat een gezeur om niks; ik krijg ook weleens aanwijzingen van mijn vriendin (die de laatste tijd als groom fungeert Haha! ). Zij heeft 9 jaar op een dressuurstal gewerkt in het buitenland. Overigens staat ze niet in het midden van de bak, maar geeft ze me zonodig commentaar vanaf de zijlijn. Wat is daar nou erg aan???



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:42

Of moeten we een headset aanschaffen???? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:57

KarinvdM schreef:
Ik heb daar ook een ontzettend hekel aan. Les neem je maar in de week vóór de wedstrijd en niet tijdens het losrijden. Als je op dat moment nog aanwijzingen nodig bent, dan ben je imo te laat.
Maar het is niet verboden.


Ik persoonlijk had het over aanwijzingen, vanaf de zijlijn.
En ik denk als mijn vriendin/groom en ik met een headset aankomen, we heel raar worden aangekeken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:18

KarinvdM"]
[quote="Picasso"][quote="KarinvdM schreef:
Ik heb daar ook een ontzettend hekel aan. Les neem je maar in de week vóór de wedstrijd en niet tijdens het losrijden. Als je op dat moment nog aanwijzingen nodig bent, dan ben je imo te laat.
Maar het is niet verboden.


Ik persoonlijk had het over aanwijzingen, vanaf de zijlijn.
[/quote]

Ja, dat begrijp ik ook wel. Ik vind dat gewoon irritant. Wat is iedereen zo iemand bij zich heeft? Gezellig geschreeuw gaat het dan worden tijdens het losrijden. Persoonlijk rijd ik liever in alle rust m'n paard los. Vaak hebben de mensen die "aanwijzingen vanaf de zijlijn" hun hoofd bij hun instructeur (of wie er ook maar staat) en kijken vaak minder goed waar ze rijden. Mijn lessen volg ik doordeweeks, op concours probeer ik het in m'n eentje te doen. Tijdens je proef moet je het er ook zonder doen.
[/quote]

Ik had het ook niet over geschreeuw vanaf de zijkant. Gewoon een losse tip hier en daar. Maarre, ik zal de headset gaan aanschaffen; wil niemand in de weg lopen/rijden/zitten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:53

Appie"]
[quote="Picasso schreef:
Ik persoonlijk had het over aanwijzingen, vanaf de zijlijn.
En ik denk als mijn vriendin/groom en ik met een headset aankomen, we heel raar worden aangekeken *LOL*


Wij hebben ook bewust een headset aangeschaft (weet niet of we raar worden aangekeken Knipoog , maakt me eigenlijk ook totaal niet uit), omdat sommige mensen zich leken te storen als mijn instructeur wat aanwijzingen gaf. En dan heb ik het echt over af en toe een aanwijzing, dus er was totaal geen sprake van les. En die aanwijzing wordt gewoon gegeven aan de kant en niet met een harde stem.
In ieder geval zijn die headsets een verademing. Lekker aanwijzingen krijgen, ook al ben je aan de andere kant van de bak, heerlijk.
[/quote]

Oke dan, nou misschien wel het overwegen waard..... Lachen

Nogmaals; ik sta niet uitgebreid les te krijgen van een instructeur hoor, soms krijg ik een tip van mijn vriendin die de laatste tijd vaak mee is als groom en mental coach Lachen En geschreeuwd wordt er al helemaal niet. Ik kan me er niet druk om maken als iemand af en toe een aanwijzing krijgt van een ander. Dat midden in de bak staan lesgeven slaat natuurlijk nergens op, dan zit je andere ruiters in de weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:10

Bij mij is het vooral een beetje de zenuwen onder controle houden Pipo, die zijn er namelijk iets meer dan als ik thuis rijd. En daarvoor heb ik een groom/mental coach mee Haha! Die brengt de rust in mij weer een beetje terug; het is erg maar waar *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:56

KarinvdM"]
[quote="Picasso schreef:
Bij mij is het vooral een beetje de zenuwen onder controle houden Pipo, die zijn er namelijk iets meer dan als ik thuis rijd. En daarvoor heb ik een groom/mental coach mee Haha! Die brengt de rust in mij weer een beetje terug; het is erg maar waar *LOL*


Met die mooie vos van jou kan je je zenuwen rustig thuislaten! Dat loopt wel goed! Knipoog
[/quote]


Das lief van je, dank je Karin!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers