weer eerste!! (selectiewedstrijd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

weer eerste!! (selectiewedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 17:33

Heyzz

had vandaag mijn 2de selectiewedstrijd, was vorige keer 2de geworden. Vandaag was ik niet zo tevreden over mijn proef (stel zelf te hoge eisen, denk aan de puntentelling van de M, rijd met Oki L1). Maar toch werd ik 1ste met 162 punten, dus weer een wp. De 5de in 4 achtereenvolgende wedstrijden (vorig weekend ook 1ste met 169, was toen mijn eerste prijs met Oki op officiele wedstrijd, daarvoor tijdje geen wp gereden en nog niet zolang onder het zadel), ben dus erg tevreden. De laatste selectiewedstrijd is op 7 december en er tellen er 2 van de 3 mee, dus ik sta er met een 2e en 1ste plaats goed voor (degene die vorige keer 1ste was reed vandaag niet, degene die vandaag 2de was was vorige keer laatste).

Waarschijnlijk heb ik de 23e weer wedstrijd, als het lukt met sinterklaas inhalen, anders pas 7 december 3de selectie.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:55

goed gedaah joh! proficiat met je wp en je eerste prijs. en geselecteerd heb je je dan zeker wel, ik bedoel 1ste en 2e is toch kei goed man!
wij hebben hier in limboland 5 selecties waarvan je er 3 moet hebben gereden.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 08:30

Gefeliciteerd!!! Nou de andere selectie ook goed doen Knipoog
Echt kei goed joh!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 08:47

Selecties zijn echt vroeg dan!Ik heb pas over 3 weken de eerste selectie!
Maar goed gedaan!Veel succes met je volgende selectie!

Het is toch ook niet erg dat je de lat hoog legt?Zolang je het niet gaat forceren iig.