eindelijk Z!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

eindelijk Z!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 22:02

hoi,
ik had gister wedstrijd op den goubergh te roosendaal(thuis dus eigenlijk)
met mn 2 m2 paarden...
met een beetje geluk zou ik mn laatste 2 winstpuntjes halen en kan ik volgende keer Z1 gaan starten.
het andere(lastige)paard moest met en beetje geluk dr 1ste puntje in het m2 kunnen rijden.
het liep allemal zoals altijd,eerst het makkelijke paard,helaas wat foutjes maar 3de met 169!!!yoehoe,ik mag z gaan rijden,voor het eerst in mn leven!!!
daarna het lastige paard(schrikken,wegrennen,links heel vasthoudend)wat eigenlijk een drama had moeten/kunnen worden,werd mn succes.
het liep meer als een half uur in,wat ik dus niet wist.ik had met mazzel 5 min.om los te rijden......
het bleek genoeg,ze schrok 2 keer in de proef,maar ging gelukkig niet rennen.ze was goed genoeg om te winnen(WAT EEN GEWELDIG PAARD!!!)
ik weet niet waar ik eigenlijk blijer om ben,dat ik z mag gaan rijden of dat ik emt sierra heb gewonnen.

my horse,my horse,my kingdom for my horse!



pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 22:21

ik had met sierra 172...ik heb vandaag wat z oefeningetjes gereden(pr.45,moet 1ste keer 20*40)en ging best aardig...
ik weet dus niet waar ik blijer mee ben,nog steeds niet...met sierra die gewonnen had,of dat het junioren gebeuren nu wel heel erg dichtbij komt.
gelukkig ben ik niet in de sloot gegooit,was beetje koud.ik heb wel water over me heen gehad(of nou ja,traantjes:D)

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16 en 38 bezoekers