Knotje, met haarrol (kan dit onder een cap)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Knotje, met haarrol (kan dit onder een cap)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 09:50

Ik krijg steeds langer haar, en ik vind zo'n haarnetje echt helemaal niets onder een cap. Maar ja, je moet toch wat met wedstrijden.

Zo'n knotje met zo'n haarrol vind ik onder zo'n mooi gezicht onder een hoedje.
Kan dit ook onder een cap?

Zo ja, doen jullie het dan met veiligheidscap of zo'n ouderwetse cap?
Doen jullie dan eerst je cap op of eerst het knotje?

Vertel het me... ik zoek naar een mooie oplossing voor aanstaande zaterdag!

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:56

Nou bij mij lukt het in ieder geval niet. Ik krijg de cap niet goed op, als ik een haarrol gebruik. Zal toch moeten wachten op dat hoedje..... (wat misschien wel nooit komt, haha)

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 09:57

Ik heb zelf ook heel lang haar en heb het altijd in een gerolde knot met wedstrijden. Ziet er netjes en verzorgd uit Knipoog
Wel zorgen dat je knot wat lager zit anders past je cap niet meer.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:03

Ik doe een niet al te strakke staart, hier schuif ik die nep donut overheen, ik gebruik vaak 2 haarnetjes welke ik om mijn hele hoofd doe, om de knot heen, een keer draai en nog een keer om de knot doe.
Dan gaat de cap op.
Je moet de knot niet te strak doen zodat de aonderrand van de cap tussen de knot en je hoofdhuid past.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:15

Ik heb zo'n helmgeval en die zitten iets hoger op je hoofd. Bij mij past dus wel. Ik maak altijd eerst de knot, dan een haarnetje erover heen (wel goedvastgezet met 3 elastieken) en dan cap op.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:21

ik doe t ook met die nepdonut, eerst een staart, de donut eromheen.
Haar er omheen wikkelen en dan vast zetten met stiekje, dan doe ik een haarnetje eromheen, en dan nog zo'n wit gevalletje.Je hebt een superstrakke knot dan Haha! Ik heb zo'n fietshelm-achtiggeval, die zit niet echt super laag, dus het past e rwel onder.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:43

Het ligt er een beetje aan wat voor cap je hebt, denk ik... Die dingen met een draaiknop zijn vrij hopeloos als het gaat om knotjes.

Ik heb half lang haar en krijg een megaknot door er eerst een staartje in te maken en er dan 2 cavia's (van die elastieken met een hoop nepkrullen eraan) omheen te doen. over dat gehaal gaat dan een netje. Ik hoef het niet eens met speltjkes vast te zetten, zit als een huis. De reacties zijn altijd erg grappig als ik mijn knot verwijder, er blijft dan een tamelijk banketstaaf staartje over!

Ik heb nu die nieuwe HH-cap voor de wedstrijden en daar past mijn knot prima onder, met mijn kliene oude capje (ouderwets model) lukte dat niet zo goed).

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:09

Ik heb ALTIJD onder mn cap zo'n donut geval.
En ik heb echt heel dik haar, en het gaat wel.
Ik heb nog zo'n gewone cap, niet zo'n veiligheids cap.
maar een minpunt is wel dat als je je cap op hebt, je niet je hoofd achterover kan doen.
(niet dat je dat doet ofzo)

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:21

Bij mij past het ook altijd net. Ik kreeg m'n knot niet lager, dus m'n cap zat wat over m'n ogen heen Haha! Nu heb ik ook een nieuwe HH cap. Ben beniewd hoe dat gaat zitten.

Ik had trouwens eerst ook zo'n blij haarnetje. Zo'n witte met zo'n mega strik erop. Nadeel bij mij was dat dat netje ooit in de klitterband van m'n plastron bleef hangen Haha!