1e prijs!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

1e prijs!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 18:39

vandaag had ik een springwedstrijd bij mijn eigen vereniging! moest laat in de middag in de Klasse Z springen(E pony's) ik moest tegen Bodien(M/E) en nog een Z/E, helaas was Bodien er niet vanwege het weer, toch!? dat hoorde ik tenminste
er werd dus nu gebouwd van M/D naar Z/E en dat is 20cm! maar de parcoursbouwer d8 dat bodien nog meedeed, dus ik me parcours gereden, 1 balkje......was ik wel blij mee Haha! maarja toen kwam het probleem....ik had een M parcours gesprongen Verward maarja was ook snel opgelost, andere Z ruiter sprong ook gewoon M......zij was foutloos en won een dek en heeft dus 2 wp in het Z gehaald(in een M parcours) snappie? Tong uitsteken en ik 1 wp! maar het 2e parcours zouden ze wel exrta neerzette voor ons 2en!
maar dat viel mee hoor! stond gewoon op 1.20! en Tobias sprong echt zo geweldig!!!!!! Lovers was foutloos!!!!! haha tja en toen de barrage.....die ik helemaal niet had gelopen vanwege de tijd en omdat ik er wel vanuit ging dat ik niet foutoos was, maar oke hij was erg simpel!
van 1 naar 2 binnendoor
van 2 naar 6 tussen 2 hindernissen door(was echt heel krap, nam zowat de hindernis mee) en van 6 naar 7 kon op 1 manier, en van 7 naar 8 had ik binnendoor gekund, maarja was het een beetje kwijt! en 8 naar 9 moest ik allemaal maar gas geven!
en was dus weer foutloos! Haha! echt een topper, heb nu in het Z 6 wp al gehaald(oke stond eerst op -2, dus sta nu op 4) maar toch! ik ben weer trots op mijn ruin!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 14:21

thanx, ja ben er ook echt super blij mee! me barrage ging ook zo super! ik had me nog voorgenomen als ik ooit eens foutloos zo zijn(1e x dan) dan zou ik rustig de barrage rijden(aangezien iknet een paar x Z ben gestart) maarja aangezien mijn concurrente alles of niets rijd...en ik als 1e moest, tja toen ben ik toch maar volluit gegaan!
wel gafa overigens, hij sprong zo best!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 09:33


"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 17:42

liza van loon schreef:
Gefeliciteerd ermee OK dan! heb je ook nog foto's genomen, nou ja, iemand anders he Knipoog


van mij zijn er geen foto's! helaas!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26 en 30 bezoekers