Hoelang duurt het tegenwoordig, starkaart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:38

Ik had hem binnen een week in huis, toevallig vorige maand allemaal. Alleen hadden ze wel een foutje gemaakt in de naam, nieuwe coupons toegestuurd gekregen... zijn het springcoupons (en ik ga dressuur rijden), dus nu weer opnieuw gebeld en ze gaan me nu wel de juist coupons toesturen. (dit doen ze allemaal binne twee dagen, best snel)


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:18

marloezzke schreef:
ligt er een beetje aan in welke tijd je het doet ikdenk nu dat je hem zo hebt


en maar voor de helft van de prijs OK dan!
(omdat hij nog maar een paar maanden geldig is)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:06

Kleintje schreef:
Cinzano, wie heeft je dat verteld dat het voor de helft van de prijs is? Bij mij op de vereniging wisten ze hier niets vanaf!

Dat heeft niemand mij verteld... dat zag ik op de rekening die ik van het KNHS kreeg. Ik hoefde maar 15, 75 te betalen terwijl een startkaart normaal 31,50 kost, snappie

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:12

Kleintje schreef:
Tnx voor die bevestigign Cinzano! Dan weet ik dat ik ook een lagere rekening kan verwachten!
*juicht, YES GELD OVER... Wat kan ik nu weer gaan kopen Knipoog *

Ik weet nog wel wat hoor..... binnenkort weer tentenkamp bij Hyporama Haha!


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:45

passie schreef:
Waar is de Knhs meen bezig met namen verkeerd schrijven mijn naam hadden ze ook aL verkeerd geschreven

Ik snap het ook niet, en bij mij is het dus 2 keer fout gegaan, als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe startcoupons, hoop dat alles nu wel goed is gegaan Lachen

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:56

Yvonne19 schreef:
Ik zou gewoon wedstrijden opgeven en een briefje doen dat je startkaart in bestelling is.

Ik weet niet hoe dat bij jullie in de omgeving werkt, maar hier kan je je alleen maar inschrijven door startcoupons op te sturen!

En aangezien je je coupons tegelijk toegestuurd krijgt met je startkaart, werkt dat dus niet Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Flubberboot, Freyr en 41 bezoekers