[JV] 155/179 punten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:31

Ik geef gewoon de punten die de combinaties verdienen. Ik ga ook niet liggen te rekenen of tellen om op 154 of 156 uit te komen. Dus als het 155 is blijft dat gewoon staan. Om nou bijv ergens een 5 te geven waar eerst een 6 stond zodat die combinatie op 154 uitkomt vind ik niet terecht. Die 6 was daar dan toch verdiend?

Ik kijk daar ook niet zo negatief tegenaan. 155? Nou, jammer dan is dat net geen winstpunt, dan had ik 'm wel bijna, en de volgende keer misschien wel.


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:05

FlairS schreef:
Ik had het in de Z altijd bij 1 jurylid,totdat zijn schrijfster(een kennis van me)me erop wees dat hij de punten tijdens de proef optelde en ik hem hierover aansprak.Hij ontkende glashard en toen wist ik genoeg.Ik heb,als hij jureerde,niet meer gestart.Als na optellen blijkt dat het 1 puntje te kort is heb ik daar geen moeite mee,maar hij telde gewoon alvast op en gaf dan pas de laatste cijfers


Ik scheef zelf ook eens bij het M2. Het jurylid maakte al een inschatting van het aantal punten dat die combinatie zou moeten krijgen zodra ze 1 rondje in de ring hadden gereden (dus nog voor ze gestart waren, het was nl. indoor). Dus hij zei bijv: ah, bij die wil ik straks op 164 punten uitkomen. Vervolgens moest ik hem laten weten wanneer ik over de 100 punten kwam. Dan rekende hij daarna uit hoeveel punten er nog nodig waren. En ja hoor, hij kwam steeds op het aantal punten uit dat hij van tevoren noemde.... Boos! Zelf heb ik nog niet bij dit jurylid gereden maar ik weet dus wel wat er gebeurt als ik de ring inrijd...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers