[JV] 155/179 punten?

Moderators: Dyonne, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:17

VRESELIJK!
Zo heb ik jarenlang M2-proeven gereden en kreeg elke keer 119 punten, om gek van te worden, ik denk dat ik zomaar 30 protocollen kan pakken waar 119 punten op staan, en dan nog opmerkingen erbij dat je een goede/nette zit hebt, en netjes gereden hebt enzo, geef me dan die 1 punt erbij !!!! grrrr. Boos!
Ik ben uiteindelijk gestopt bij de NPC, en overgestapt met dezelfde pony naar de NBVR, daar heb ik gelukkig wel weer winstpunten gekregen, maar ben later niet meer gestart omdat de pony te oud werd en een hartafwijking had.

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:25

De oude proeven kenden maximaal 200punten, en dus had je bij 120 al een winstpunt.
Moest ook heel lang wennen aan de nieuwe punten, vind het zo'n gek getal 156, 120 is veel makkelijker te onthouden (in mijn ogen dan).
maar ik begin nu aardig te wennen, haha

Over punten veranderen:
Ik zie dat ook vaak op mijn protocollen, maar dan niet om een winstpunt te geven/ of niet, maar vanwege de plaatsing, veel verenigingen zien liever geen e.a. ofzo?

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:31

Dat van te voren optellen gebeurt heel vaak, en zo komen er ook van die rare eindcijfers uit, houding en zit een 5, met commentaar, nette rustige zit! Duidelijk eerst commentaar gegeven halverwege de proef en daarna de punten aangevuld lijkt me!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie