Stamboekpapier mee op wedstrijd?

Moderators: A_nouk, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 12:56

Mijn stamboekpapier is mijn paspoort dus die heb ik standaard bij me en daar staat tevens de lijst van entingen in, dus ik heb alleen mn stamboekpapier en startkaart mee...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 15:33

Emeraldo schreef:
Ja, stamboekpapieren NOOIT meenemen!!! Is inderdaad bewijs van eigendom. Ze hoeven het papiertje maar uit de auto te halen, paard uit de trailer, en je bent hem kwijt...
(Dit zal niet zo vaak gebeuren, maar je kan beter geen risico lopen!)

Tip: je papieren nooit in de auto laten liggen en paard niet onbewaakt op de trailer (ziwizo niet doen) Haha!
Maarja wat npou als je staboekpapier tevens je paspoort is en je entingsboekje? Dan zul je wel moeten of niet?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
B+12/ L1+3

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 06:26

fabienne schreef:
Als je je paardenpaspoort goed doorleest, dan lees je daarin dat de stamboek papieren GEEN WETTELIJK bewijs van eigendom zijn!!!!!!!!!!

Op het fjordenstamboek na, tsja uitzonderingen moeten er blijven, mits de fjord is overgeschreven op de naam van de nieuwe eigenaar incl stempel van de stamboeksecretaris. Dus het in handen houden van een papier wat niet op jouw naam staat is geen bewijs van eigendom.

B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie