9/8 in ermelo... (NRPS wedstrijd)

Moderators: A_nouk, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 19:51

inderdaad, ik weet het ook niet, ik denk dak me van de domme hou (dat moet geen problemen opleveren Haha! ) en gewoon ga starten, ik heb een een nrps pony dus ze moeten niet zeuren.
Ze hebben ook niets gezegd toen ik ze belde, ik ga morgen ook even mijn springcoupon nasturen. Sophie ga jij ook springen?

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:44

ga kijken of ik je herken Haha!
Ik heb een vos pony (percival) en een cap op Tong uitsteken

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:17

Ikikikik
Sophie en i hebben het alweer uitgezocht, slim als wij zijn! Schijnheilig
I2 keer springen en 2 keer dressuren. Druk zulen ze in ieder geval niet meer zijn met dressuren!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:21

neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.

Dan zien we je wel denk ik! Wij gaan ook nog springen, dus moeten we er al voor menselijke tijd zijn :S
Lijkt me leuk om (als je kan) even tijd/plaats af te spreken, als iedereen alles zeker weet Haha! (wij zitten ook nog een beetje met vervoer)

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:04

sophie_kurk"]
[quote="neronelja schreef:
De auto die de trailer moet trekken is stuk, en het is dus niet zeker of ik op tijd ander vervoer heb of dat de auto op tijd gemaakt is.
Anders moet ik om 13.32 en 13.56 in de B dressuur - pony's.

Dan zien we elkaar vast nog wel... alvast suc6

enne arme pony┬┤s die zijn helemaal dood aan het eind van de dag (2x keer springen en 2x dressuur)
[/quote]

tja het leven gaat niet over rozen ( ik ga gewoon voor elastiekies Knipoog )

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 08:42

Weet iemand het adres waar ik mijn springcoupons kan nasturen, ik heb al wel die van het dressuren gestuurd, maar nu ben ik het adres kwijt, wie kan het mij vertellen?

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 11:03

hmm ik stuur ze gewoon naar het adres dat ik over de telefoon heb gekregen (dat is het adres van soof) Dat zeiden ze tegen mij over de telefoon. Ik heb wel dat formulier ingevuld, maar dat moest ik doen omdat ik laat was met inschrijven en dan wist ik zeker dat ik er bij zat, omdat er toen nog maar een paar plekjes vrij waren.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:41

xxLisaxx schreef:
ja kan ook idd en ik heb mn starttijden opgestuurd gekregen, en ook een brief met de regels enzo, en nu moet je rijden met een hoofdstel nummer(die krijg je daar) dus wordt feest met at Haha!

Daar komt ie toch wel overheen Haha!
Ik heb die brief en startijden 2 keer gekregen, ze zien mij geloof ik voor dom aan Haha!
Echt maf gewoon 2 keer hetzzeflde pakketje, hebben jullie ook van die toegangsbewijzen gekregen Verward Ik heb er nu dus 4 (2+2=4 Uit mn blote hoofd Haha! ) Marr wat moet je daar mee dan en krijg je dat hoofdstel nummer daar?

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:49

Ik ben gewoon een bofkont Haha! ik heb er dan waarschijnlijk 1 over dus dan mag je er wel 1 van mij, wel tegen betaling, maar dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel Tong uitsteken

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:08

hmm ja, slim sophie Haha! ik ga wel springen TURBOPERCIVAL!!!!!!!
hehe, nee ik ga niet zo hard mocht ik de barage halen, veel te bang dat ie op zn giecheltje gaat Haha!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 13:41

A.J. Noordzij (ik dus Haha! ) 15:08 15:32 Dressuur
A.J. Noordzij 9:15 10:00 Springen

S. Kurk (Sophie_kurk) 15:56 16:20

L. Bakker (xxLisaxx) 13:16 13:40

Ik ben er dus ook ene hele tijd, ik zit er ook over na te denken om tussendoor naar huis te rijden, want als het erg war wordt lijkt me dat fijner voor percy.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 14:50

sophie_kurk schreef:
jah nog een dagje en dan kunnen jullie... ik doe niet meer mee, helaas is rikky nog steeds kreupel... volgend jaar maar weer enne veel plezier in de hitte he Tong uitsteken

danku dnaku, gelukkig mag ik vroeg springen Lachen en losrijden voor dressuur blijft bij stappen, ik heb getwijfeld om af te bellen, maa eigenlijk kunnen we allembei best goed tegen warmte en allebei goed drinken dan maar Lachen

inderdaad succes iedereen! (jullie kunnen mij waarschijnlijk herkennen aan mijn mislukte met-naald-en-draad-knotjes, ik ga een poging wagen Haha! )

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:29

Springen ging bij mij zwaar klote ;D
Dressuur ging wel goed, ik vond het wel streng, maar niet te streng zeg maar, ik was 2 keer 4e met 2 keer 161, zeker tevreden mee, de keuringen waren inderdaad wel leuk om te zien.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:01

Snelle_Belle schreef:
had je trouwens hoofdstelnr 22?

ja, haha dat was ik Lachen gezien?

Springen 2 x uitgebeld Boos! helaas hehe volgende keer beter!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:43

xxLisaxx schreef:
ja idd, maar dat vond je moeder niet erg volgens mij dat je was uitgebeld!!
maar met dressuur ging toch goed?!

haha nee mn moeder was al lang blij, ze vond het veel te glad haha. Dressuur ging wel goed ja Lachen de warmte viel me trouwens nog wel mee, in de schaduw washet heel goed te doen hoor Lachen

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:33

xxLisaxx schreef:
ja lijkt me wel weer leuk om volgende keer weer mee te doen!!

Hopelijk is die oude man die de prijsuitrijking deed dan met pensioen Haha!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 00:23

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
Hey ja die vent bij de prijsuitreiking was echt erg!!!!!!!!! net pipo de clown hihi!!!
Ik had trouwens 160 en 171 punten in de L1 pony's en was reserve kampioen. Hebben er nog andere bokkers mee gedaan in de L1 pony's?
Springen ging heel slecht, want ik ging een paar x goed onderuit........... Boos!

Volgens mij waren er maar weinig mensen die zonder brokken rond zijn gekomen, echt glad was het! Ik vond het niet goed geregeld, het springen, beetje jammer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie