Viertal rijden of individueel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 10:08

bij ons worden de lessen zo ingedeeld dat de 4-tal ruiters bij elkaar zitten, soms voor het kampioenschap werden er extra lessen gereden.
onze vereniging gaat natuurlijk voor het 4-tal en de ponyclubkampioenschappen, omdat daar onze grootste kansen liggen en we dan ook echt voor de vereniging uitkomen!
dit is mijn 1e jaar dat ik Geen 4-tal rijd, maar ik ga meestal voor het 4-tal aangezien ik met dressuur er nooit kan komen(ooit 1x 3e van NH geweest)
maar ik ga als 1e voor het springen...en daarnaast moest ik voor de club springen en 4-tal rijden
en we mochten dan ook elk jaar door met 4-tal of ponyclubkampioenschap
ons Z 4-tal van ehhhh 2001 werd Kampioen van Nederland!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."



Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:48

hesterv schreef:
Individueel is gewoon wel belangrijker voor jezelf maar voor je team weer viertal.. Ik start liever met het team dan dat ik zelf start. Dat doe je alleen voor jezelf. Ik rijd trouwens in het L-viertal van onze ponyclub. We hebben nou alweer 10 winstpunten. Maar omdat er bij ons geen M-viertallen zijn is het niet leuk om hoger te starten zonder concurrentie. Wel vind ik het jammer dat wij telkens winnen terwijl anderen haast beter gepresteerd hebben. En wij hebben trouwens 1x in de week apart viertal les met z'n vijfjes dus.

Groetjes Hester
PS Morgen starten we in Schoorl als nr. 3 rond half 12 geloof ik, ja kan ons herkennen aan de groene truien!!


ja jullie met je groene truien! Haha! wij hebben wel eens tegen jullie gereden op schoorl! Cool

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 8 bezoekers