gister wedstrijd gehad... jury's *zucht*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:51

ik vind 162 voor nr 1 in je ring niet weinig hoor!

181 en 180 voor 1 en 2 vind ik winstpunten weggeven!ipv ze verdiend te hebben!

en ook al is B de basis, vaak krijg je weinig punten als je pony niet rond loopt

dus ook al ging je onderdeel netjes, als je pony met haar neus in de lucht loopt en geen stelling&buiging heeft, zal het onderdeel toch maar een 6 waard zijn....

en het is en blijft een jurysport, dat is het lastige van dressuur!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:34

ben het helemaal met Lielle eens!

warom ben je geen jurylid meer?had je wel als jurylid willen hebben, weet iig waar je op let(en daar hoort eigenlijk iedere jury zo over te denken maar ja t wisselt nogal eens wat ze willen zien)

en verder, veel B-ruiters(no-offence!) denken dat hun proef netjes gaat maar vergeten dat de pony de achterhand er bij moet hebben, en zn rug moet gebruiken, en dat alleen dat koppie naar beneden echt niet genoeg is voor een verdiende wp!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:26

hahaha nee idd, dan kom je tijd te kort Haha!

maar toch lijkt het me wel fijn als je zelf jury bent(geweest), want je weet iig precies waar er op wordt gelet!
wie weet ga ik ook nog ooit een jurycursus volgen!en dan bij de pony's jureren ofzo!lijkt me hardstikke leuk!zijn er minimum eisen mbt een bepaalde klasse die je moet rijden voor je aan een bepaalde curus mee mag doen? ben M2+wp en zou toch niet de Z willen jureren hoor!veel te ingewikkeld Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers