het ging slecht maar toch....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

het ging slecht maar toch....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 16:28

ik had vandaag mijn 2e wedstrijd, de 1e keer met hekjes. die hekjes vond hij dus eng Boos! hij was daardoor de hele tijd onrustig in het proefje en met aangaloperen in de rechtergalop(doet hij normaal braaf) sprong bij bijna uit de bak(ik had nog een 3 Haha!) gelukkig werd er heel hoog gejureerd, ik had zelf een 9!!!! voor halsstrekken, kan hij toch nog iets goed Haha!. verder had ik nog 5, 6, 7, 8-en zelfs 2x een 8 voor uitstrekken, kan hij helemaal niet zo goed, maar ja, ik vind het best Haha! .

bij sophie ging het veel beter, die had dan ook 173 punten= 2 wp-en. maar haar pony had in de trailer waarschijnlijk op de bal van zijn hoef gestaan, dus liep soms onregelmatig in de 1e proef, en toen de 2e heeft ze niet gereden want toen merkte ze had dat het echt niet normaal was.
dat was wel balen voor haar, maar ze had wel mooi 173 punten + 2 wp-en+ 3e prijs + € 9,- dus ze mag niet klagen Lachen



Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:45

ow, dom!!!! ik wijzig ff mijn topic Haha! goed dat je het zegt.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:46

kan dus niet meer, 't is weer dan een uur later: nou, ik had 166 dus 1 winstpunt dus het viel wel mee Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 22:44

ja dat wel vond ik, maar we hadden 2 verschillende jury's hoor! en die 3, dat was het ook waard hoor! misschien nog wel lager, want hij sprong bijna de bak uit, en toen gaf ik hem een mep, schoot hij naar voren sneed af... geweldig dus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 46 bezoekers