Peesbeschermers onder proef?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:36

Eigenlijk belachelijk dat dressuur weer eens de enige discipline is waarbij het welzijn van paard niet voorop wordt gesteld. Het gaat alleen maar om het plaatje... Beetje jammer vind ik dat.

Back in the saddle Haha! 20-9-2008



Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:44

Weet ookwel dat je gewichtjes aan de benen van je paard zou kunnen doen, maar goed, als je wilt valsspelen kan dat altijd. Ben het ermee eens dat ze misschien niet alleen die regels hebben verzonnen omdat het zo Mooi is. Maar dan nog....
Wat is er mis met nette beenscherming van je paard?? Ik blijf het vreemd vinden dat het alleen in het dressuur niet schijnt te kunnen... bij springconcoursen vliegen de peesbescherms, springschoenen, martingalen en rare kleuren dekjes je om de oren. En ik snap dat daar de kans op blessure groter zou zijn dan in de dressuur... maar wat dacht je inderdaad van een paard met kalkoenen... nou, dan krab ik mezelf toch wel eens achter mijn oren. Maar goed... dat zal wel altijd zo blijven en wie ben ik om daarover te beginnen Verward

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, DotBot, Ilona__, Kirrietje, Melzazu, ynskek en 52 bezoekers