mijn halve week Almelooo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

mijn halve week Almelooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:32

Dan ook maar een verslagje van mij. Woensdagavond was ik - dankzij een spontane lift van Jessica en Peggy vanaf het station - nog net op tijd om Nienke de ring binnen te zien gaan. Marco kwam later ook nog even kijken, maar die was toen al bezig ziek te worden. We hadden eerst nog plannen om te blijven kamperen, maar achteraf ben ik blij dat we toch bij mijn ouders zijn gaan overnachten. Marco kreeg namelijk donderdag een flinke griep te pakken, die heeft dus uiteindelijk van heel Almelo maar weinig meegekregen. En in een tentje was dat toch een stuk minder comfortabel geweest.

Afijn, ik heb me prima vermaakt daar in het oosten! Hier en daar een proefje voorgelezen (proef 30 kan ik nu bijna van achter naar voren opzeggen), geschreven bij diverse juryleden, een paard opgezadeld (hè Nienke), een zusje gespot (zo zie je elkaar nog eens), geld uitgegeven bij Klumper en tussendoor ook nog heen en weer naar stal om Retje aandacht te geven. Donderdagavond nog even lekker met Susan en Annabel het bos in geweest terwijl Nienke bij ons op stal onder handen werd genomen door Jessica (schijnen nog foto's van te zijn - Joost, waar blijven ze?). Vrijdagochtend nog even Lydia en Karin via de foon naar de camper geloodst en vrijdagavond natuurlijk de bbq - maar met twee zieken op sleeptouw (Lau was ook nog niet helemaal beter) hebben we het niet laat gemaakt, aan het ruiterbal hebben we ons dus maar niet gewaagd. En zaterdag nog even Almelooo in om de nieuwste Harry Potter te scoren voor Marco, wat wonderbaarlijk genoeg ook nog is gelukt.

En toen... had ik het zaterdagavond na het schrijven bij de Z2 ineens even helemaal gehad met de knollen, kon echt even geen paard meer zien (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen! *LOL* ). Lekker thuis met het hondje gespeeld, Marco was inmiddels ook weer wat beter en ik had een leuke buitenrit in het vooruitzicht: zondagochtend zouden Nienke en ik de berg op gaan. Het was stralend weer, flink warm ook, en Dirk en Ret hadden er veel zin in (af en toe iets te veel, ik kreeg al Drenthe-flashbacks van vorig jaar Haha!). Heerlijk ritje van twee uur gemaakt dus, een mooie afsluiting van een week Almelo!

Mede-Almelogangers, bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij (een thuiswedstrijd kun je natuurlijk niet overslaan) en hopelijk blijven de virussen en bacillen dan thuis! *LOL*

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:37

Nogmaals heel erg bedankt voor de perfecte routebeschrijving die de eerste keer niet klopte aangezien we van de verkeerde kant kwamen Haha! , maar de 2e keer zijn we er goed terechtgekomen Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:38

En BTW: ik heb gééén accent, ik ontken alles! Lips are sealed

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:39

Eeeeeee-Beeeeee-Eeeeeee grooote volte!

Need I say more Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:40

Dusssss....je had het gehad met de knollen maar bent wel een buitenrit van 2 uur gaan maken Haha! Tja je bent bikkel of je bent het niet!
Sneu dat Marco ziek was, maar dan is het ook maar fijn dat de 'thuisbasis' dichtbij is, anders was het waarschijnlijk helemaal in het water gevallen.
Is de datum van volgend jaar al gepland? Dan koop ik een nieuwe agenda, schrijf die datum erin en ga dan het hele jaar proberen die dagen vrij te houden (of in ieder geval eentje ervan Haha!).
Nu moet ik toch echt ook eens een dagje langsgaan, lijkt me erg leuk, hoewel ik me op Eurochamp en in Onstwedde ook erg vermaakt heb, maar toch... Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:53

Karin schreef:
En BTW: ik heb gééén accent, ik ontken alles! Lips are sealed


Damn dat was mooi Haha!
Ka leest mij voor, idd EEEEEE-BEEEEE-EEEEE GROOOOOOAATE VOLTE, Ka reageerde heel erg ontkennend Haha!
Zal ik het filmpje ff uploaden Schijnheilig

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:05

JA!!! Uploaden die handel! Tong uitsteken

Zal ze leren mij bellen als ik vlakbij het station ben, dat ze al opgepikt word! Haha! Daar ging mijn perfecte route! Tong uitsteken

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:42

met die bbq zaten jullie vlakbij zo een wc-huisje(ik noem het maar ff zo Haha! ) dan weet ik waar jullie zaten

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 14:11

Dat wc-huisje (incl. douche) was van de scouting, dat stond vrij vooraan op het voorste kampeerterrein. Maar daar zaten we niet. Verderop op dat veldje stond een wat groter stenen gebouwtje (een soort lesgebouwtje, de plaatselijke muziekvereniging oefende er ook Haha!) en daar achter stonden we met de camper, in de bocht.

mvfm
Berichten: 4
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:23

Vingers aflikken 38e Almelose Ruiterdagen 2004 11t/m 20 juni
Cody schreef:
Dusssss....je had het gehad met de knollen maar bent wel een buitenrit van 2 uur gaan maken Haha! Tja je bent bikkel of je bent het niet!
Sneu dat Marco ziek was, maar dan is het ook maar fijn dat de 'thuisbasis' dichtbij is, anders was het waarschijnlijk helemaal in het water gevallen.
Is de datum van volgend jaar al gepland? Dan koop ik een nieuwe agenda, schrijf die datum erin en ga dan het hele jaar proberen die dagen vrij te houden (of in ieder geval eentje ervan Haha!).
Nu moet ik toch echt ook eens een dagje langsgaan, lijkt me erg leuk, hoewel ik me op Eurochamp en in Onstwedde ook erg vermaakt heb, maar toch... Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 20:51

Karin schreef:
Verderop op dat veldje stond een wat groter stenen gebouwtje (een soort lesgebouwtje, de plaatselijke muziekvereniging oefende er ook Haha!) en daar achter stonden we met de camper, in de bocht.


De Josti band was bij dat gebouwtje aan het BBQ'en, dat waren wij niet Knipoog
Daar achterwél Haha!

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:46

ow haha dan heb ik jullie niet gezien Tong uitsteken