alles afgelast!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

alles afgelast!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 21:27

elke wedstrijd die ik met de fries wil rijden wordt afgelast of we staan op de wachtlijst
ik krijg er wat van!
heb haar nu al 2 maanden niet gestart
en zondag zou ik met de pony naar oosterwolde, 4 daags-concours, ook alles afgelast door die rot regen!

toen van alles afgebeld en uiteindelijk konden we toch nog starten in noord holland. 2 uur met de trailer. maar goed, kan starten Haha!
wieringen, nog meer bokkers daar?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:34

Ik start er zelf niet, maar ben er waarschijnlijk wel om te groomen

Dendrofleur start in ieder geval ook, verder weet ik het niet zo goed heb de lijsten niet uit mijn hoofd geleerd Verward
Reddytobias doet volgens mij dit keer niet mee *jolanda* dacht ik wel

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 01:42

Ik start daar zelf niet, maar een aantal die ik ken wel, dus ik zal waarschijnlijk wel even komen kijken.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 09:35

ik moet vanmiddag weg, naar Waspik, is voor mij 1,5 rijden maar dat is normaal bij de junioren wedstrijden. Volgende week Eindhoven; gaat ook definitief door. Hier is ook alles afgelast in de buurt.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:14

ehhhhh misschien kom ik wel kijken! aangezien mijn vriendin moet starten! maar start zelf niet, met hemelvaart moet ik in Middenmeer starten en de 31e in Den Helder
ALS me paard goed is
he succes
ehhhh hoe heet je ? en je paard?
welke vereniging?! en hoelaat moet je?! klasse?!
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 10:16

Ik zit ook in jouw regio Chrissie, en ik baal ook behoorlijk dat ik nergens kan starten doordat alles afgelast wordt vanwege het weer. Al moet ik eerlijk zeggen dat het ook niet mijn hobby is om mijn proefjes in de regen te rijden. Is dat dan alleen in het noorden zo? Ik zit er ook sterk over te denken om in Noord-Holland te gaan starten.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 10:57

reddy tobias
ik ben bodien grijpstra
ik start morgen Chris (Casero)
rijden bij de frysiaantjes
ik dressuur in de M2
en springen in de L
chris is en vosje, E pony
we moeten al heel vroeg
half 10 parcours verkennen, en precies tegelijk dressuren Lachen
dus 6 uur s ochtends zitten we al in de auto

en picasso , waar woon jij dan?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:01

oee leuk nou heel veel succes
ik rijd ook bij de E's(ja morgen niet hoor) ik ben dan M1 dressuur en M springen
NH is wel makkelijk te bereiken als je vlakbij de afsluitdijk zit! je hoeft alleen de dijk over en je zit op wieringen
Middenmeer is ook langs de snelweg(mijn cluppie)
wij hebben heel vaak een paar van de Sjaerdema-Liauckemaruiters

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 11:06

hoe is het in noord holland?
ben er 1 keer eerder geweest, maar dat was binnen, en dressuur
hoe bouwen ze het parcours meestal? staat hoog of laag, technisch of heel gewoon?

wat is er anders dan met friesland
vind het altijd leuk om te kijken hoe ze bouwen in een provincie
friesland is bijvoorbeeld al heel anders dan groningen en drenthe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:18

Ik woon in Drachten Chrissie.
Bij welke vereniging rijd jij; je naam komt me zo bekend voor.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 11:35

ik heb zelf nog nooit in Friesland gereden, maar ik geloof dat NH laag bouwt, hier in NH hebben we weinig springers! komt btw steeds meer. maar ze willen de ruiters juist lokken, dus houden ze het redelijk laag
Wieringen heb ikz elf nog nooit gestart(SCHAAM ME DIEP, WOON ER SUPER DICHT BIJ) alleen tijdens de kring en de NH kampioenschappen!
maarja dat is vanuit de bond geregeld.
zal me nix verbazen als je al parcoursbouwer, Dhr Onderwater hebt of Dhr Molenaar! dit zijn de bekendste! en vind ze wel erg goed!

waar was je toen dat je indoor dressuur reed?! welke club was dat?!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 12:04

picasso, met mijn pony's rij ik bij PC de frysiaantjes
en met de paarden bij LR de dongerruters
hoe heet jij dan? en welke club rij jij voor

deze winter zijn we met appie en chris naar Anna Paulowna geweest
geloof dat de club RAP heette of radboutruiters ofzo
zoiets was het

we gingen toen naar noord holland omdat je daar 2 proeven rijden kunt, in friesland eigenlijk altijd maar 1
en nu gaan we dus naar noord holland omdat de wedstrijde in friesland niet door gaan om de regen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:33

ojee, ja dat is bij RAP, bij de haven! daar rijd ik sowat nooit hihi, das ook al zo dicht bij
ja hier kan je altijd wel 2 proeven rijden! en in Blokker en Venhuizen hebben ze altijd wel 2 klassieke springparcoursen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 15:51

JE kan hier zomers ook 2 proeven rijden, Verward
Maar misschien als je daarnaast ook nog springt niet? Ik weet niet precies hoe dat geregeld is, ik spring niet namelijk. Haha!

O ja, ik rijd bij de Radboudruiters in Drachten. Althans ik ben lid van de club en kom voor die vereniging uit. Dat is ook eigenlijk alles, verder heb ik niet zoveel met de vereniging te maken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:03

't Is ook wat hè, in de enige regio's waar nog gestart kon/kan worden ondanks de vogelpest is het nu zwemmen geblazen... In Twente staan de terreinen ook onder water, maar ik heb nog niets gehoord over afgelaste wedstrijden.

In '98 zijn de Almelose Ruiterdagen zelfs volledig afgelast omdat het terrein was veranderd in een zwembad. Best erg eigenlijk, hoop dat het nog wel even een paar daagjes droog blijft voor de cross van Ambt Delden. Eén waterbak in het parcours lijkt me wel voldoende. Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:43

Karin schreef:
In '98 zijn de Almelose Ruiterdagen zelfs volledig afgelast omdat het terrein was veranderd in een zwembad. Best erg eigenlijk, hoop dat het nog wel even een paar daagjes droog blijft voor de cross van Ambt Delden. Eén waterbak in het parcours lijkt me wel voldoende. Haha!


ja idd
ik heb een keer gecrosst in Gorssel, maar het had daar zoveeeeel geregent dat je gewoon aan het inrijden was in het water! voor mij mooi meegenomen, ik heb en pony met watervrees en ik ging voor de 1e x L crossen Haha! ze hadden er al wat hindernissen uitgehaald.....mare hij ging dus wel mooi door de waterbak, okeoke hij bleef er wel midden instaan, omdat het fonteintje zo eng was, maar ach.....we waren wel foutloos....KLEin beetje buiten de tijd Tong uitsteken

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 19:32

Picasso schreef:
JE kan hier zomers ook 2 proeven rijden, Verward
Maar misschien als je daarnaast ook nog springt niet? Ik weet niet precies hoe dat geregeld is, ik spring niet namelijk. Haha!

.


ja ja, dat klopt wel
maar toen ik in noord holland reed was indoor
en indoor kun je hier in friesland bijna niet 2 proeven rijden

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-03 19:34

reddytobias schreef:
ojee, ja dat is bij RAP, bij de haven! daar rijd ik sowat nooit hihi, das ook al zo dicht bij
ja hier kan je altijd wel 2 proeven rijden! en in Blokker en Venhuizen hebben ze altijd wel 2 klassieke springparcoursen!



ja bij de haven!

we hadden echt geen idee of dat nog goedkwam...
we hadden wel route beschrijving, maar opeens waren we bij de haven Verward
maar dat moest dus toch

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 19:41


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:48

Ik heb een vruchtbare dag gehad Nog bijna nooit zoveel bokkers gezien Knipoog

Jet, Reddytobias, *jolanda*, Chrissie en dendrofleur.
Het is maar goed dat ik altijd met mensen aan de praat raak hè Bodien *LOL* Heb je je coupons trouwens nog Verward

Weet nu ook weer waarover we gepb-t hebben trouwens, onder andere die wedstrijd bij RAP Haha! (mijn moeder doet het wedstrijdsecretariaat indoor dressuur pony's Knipoog Kom je nog een keer Verward )

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:51

Konden jullie het terrein trouwens nog afkomen Chrissie Verward Ik heb er heel wat achter de trekker zien hangen *LOL*
Ik heb gewoon gewacht tot het zonnetje een tijd had geschenen en toen kwam het vectra-tje heel mooi het terrein af samen met mij en zonder trekker Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:33

ha, nouja voor het eerst dat ik een bokker heb ontmoet, aangezien ik gomir en *jolanda* al kende!
chrissie dus! wat waren je punten?! ik ben maar ff geweest, was een beetje ziek en stond daar vreseijk te koukleumen!
dus heb eigenlijk nix gezien!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:50

En allemaal gewoon over Cloor heenkijken hoor......snik.....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:09

Ik heb je echt niet gezien Cloris Verward
Heb je leenpony nog wel zien huppelen in de verte met zijn eigenaresse, maar heb jou niet gezien Verdrietig

Ben na mijn korte rondje ochtendmeetingen ook de hele tijd bezig geweest met groomen en heb toen nog maar weinig mensen gezien. Is dat een beetje een troost Clown

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:17

gomir schreef:
Ik heb je echt niet gezien Cloris Verward
Heb je leenpony nog wel zien huppelen in de verte met zijn eigenaresse, maar heb jou niet gezien Verdrietig

Ben na mijn korte rondje ochtendmeetingen ook de hele tijd bezig geweest met groomen en heb toen nog maar weinig mensen gezien. Is dat een beetje een troost Clown


Nee Haha! hahaha ja Pris heeft zelf smorgens niet federatie gestart en ik later op de ochtend ook nog even, maar bij de tweede proef was hij het ZAT hihi wel 168 in de eerste proef, zelfs nog een 2e prijsje