Te diep - afgestraft op elk onderdeel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:57

Kitty, ik haal standaard van ieder onderdeel 1 punt af bij te diep lopen.

Maar dan heb ik het over B t/m L2. In de B reken ik het uiteraard minder zwaar aan dan in de L2, dus als het dan niet zo erg is, zie ik het nog wel eens door de vingers.
Ik kan me wel voorstellen dat er in de M2 meteen 2 punten afgaan per onderdeel.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:37

Benneton en Anique: dat ben ik dus niet met jullie eens.
Een correcte aanleuning is toch wel de basis waar je mee begint. Dus dan moet je daar ook op afgestraft worden als je aanleuning nog niet in orde is.
2 punten in mindering voor het gereden zijn in het algemeen voor een proef met een aanleuning die niet in orde is is dan veel te goed beloond.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 19:59

Maar Kawa, dat betekent wel dat als je hem netjes over de rug laat lopen je evengoed nog in de winst terecht kunt komen. Je scoort dan bv. zessen ipv zevens.
Ik heb ook wel mensen in de ring gehad die heeeeel hoog hadden kunnen eindigen als ze de neus er iets meer uit hadden gereden. Maar winst hadden ze wel!
Als het zo extreem is kan ik het vaak ook niet laten om de combinatie nog even bij me te roepen om ze hierop te wijzen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 23:37

Smaxie schreef:
Helemaal mee eens Fitz.. !! Ik jureer hetzelfde.


Zien jullie wel hoe juryleden op 1 lijn zitten Tong uitsteken Schijnheilig Lips are sealed

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miekies0710 en 32 bezoekers