Vreemd protocol.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 15:41

Vippie schreef:
Hou maar op, schei uit, ik had gister ook 2 protocollen waar ik echt grote Verward bij had.
Jury 1 dacht volgens mij dat ze de M aan het beoordelen was, Tjo netjes nagefelijk en wat staat er op mn protocol van punt 1-22 zo ongeveer, pony nagefelijk houden, als ik nou een sterrekijker had ala maar ze loopt netjes voorwaarts neerwaarts.... naja bril Nerd niet op zeker mn hele crew was er van overtuigd dat ik een wp zou hebben Huilen .
Proef 2 liep ze iets minder, ik stoorde me enorm aan het voorleesmens in ring 1 die dacht dat dr ruiter in Rotterdam reed ofzo Frusty (was in den haag), men wat irri zeg, kon mn eigen voorlezer niet eens verstaan.
Toch hier nog wat voldoendes gescoord met zelfs een 6 Haha! voor mn middendraf (ik heb m door, moet me gewoon Boos! maken, hihii) maar boven de 144 kwam ik echt niet, en dat terwijl ik 2 weken geleden veel beroerder reed en de 152 haalde Verward . Naja volgende keer beter zeg ik dan maar.
Gelukkig kan ik er om lachen vooal al die kouwe kak op dat terras, geweldig, wat een poeha zeg. Een ruiter achter ons zat te verkondigen dat ze nu in de B (jaja B) alleen maar voor de wp reed Lips are sealed . Achja die mensen heb je ook, gelukkig mocht ze nu over naar de L Knipoog .

Zulke protocollen nodigen mij alleen maar uit om er nog hader aan te gaan werken Haha! .
Succes!
Viv


Ik heb me 10 minuten zitten bedenken of ik nu wel of niet ging reageren... Het zou goed kunnen dat ik die koude kak achter je was die verkondigde niet te rijden voor een beker of een lintje maar voor zichzelf en dus voor de winstpunten (want dat is het verhaal en niet anders!). Ten minste als jij op berestein reed met een Fjord en je 2 vlechten in haar had en die koude kak twee keer tweede werd.

Waarom is het gelukkig voor jou dat ik nu naar de L mag? Ik zit je niet in de weg om zelf winstpunten te rijden, toch? Ik heb hard gewerkt aan mezelf en aan mijn paard, ik heb nog nooit eerder gestart en mijn paard ook niet (is pas 4). Misschien dat je meer voor jezelf zou moeten rijden en je niet zo moet richten op wat andere ruiters wel en niet zeggen en doen, het klinkt een beetje of je het niet kan hebben dat een ander wel zijn punten bij elkaar rijdt. Ik heb bij dezelfde jury gereden en kon me goed vinden in de protocollen Ik had geen overdreven hoge of lage punten, maar genoeg voor twee keer winst. Wat ook erg opvallend is dat beide jury's me hetzelfde comentaar hebben gegeven en op hetzelfde puntenaantal (159) uitkwamen. Misschien dat ze er beide niets van snappen?

Begrijp me goed, ik wil geen olie ophet vuur gooien hoor, maar ik vond dit een nogal gekleurd en gefrustreerd bericht!


Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:01

De jury is toch verplicht om na het uitreiken van de protocollen nog aanwezig te blijven om eventuele vragen te beantwoorden. Ik moet zeggen dat ik daar zelf niet al te snel gebruik van zal maken, maar ik ken ook mensen die bij elk 5-je verhaal gaan halen en terecht!

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:40

Tja, dat mijn wiegje in het Gooi stond, zal je altijd blijven horen. Maar de term koude kak kan ik onmogelijk als prettig ervaren hoor... Maar goed, blij toe dat het niet persoonlijk bedoelt is.

In je eerste berichtje dacht ik te lezen dat alles aan de jury, lezers van andere ruiters en tot slot aan de koude kak op het terras lag... Maar zo zie je maar weer hoe anders geschreven tekst over kan komen he?

Ik zal je vast nog wel meer tegen komen op wedstrijden in de buurt, volgende keer samen op het terras een ijsje eten?

Live is what happens to you while you're busy making plans....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers