Getver, ik ken die jury persoonlijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Getver, ik ken die jury persoonlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 01:27

Zondag heb ik een wedstrijd en kom er net achter dat de dienstdoende jury een bekende van me is. Hier baal ik echt enorm van! Zij is er natuurlijk op voorbereid en zou me ook onafhankelijk, onbevooroordeeld jureren maar ik weet niet goed of ik dit wel kan. We mailen over en weer leuke paardenverhalen en anacdotes en stel nu eens dat ik het gevoel heb fijn gereden te hebben en zij denkt daar heel anders over????
In tegengestelde situatie zal ik er wat minder moeite mee hebben, haha!!
nee hoor, serieus... hoe gaan jullie hier mee om?
Mijn eerste gedachte is om blanco mijn protocollen in ontvangst te nemen en hier nooooooit meer met haar over te spreken. Ben benieuwd of jullie betere suggesties hebben......



Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 21:45

Nou, ik heb vandaag de wedstrijd gereden en inderdaad geen punten! Ze jureerde over het algemeen bijzonder laag en er was dus ook maar 1 combinatie (van de 9) die wel punten gereden had. Ik voel het dus gelukkig niet als persoonlijk maar had er dus wel dubbel veel moeite mee toen iedereen op haar af ging geven om toch mijn mond te blijven houden. (Alhoewel niemand wist dat ik haar persoonlijk ken hoor!)
Want tsja... als de eerste wint met 157 dan weet iedereen het wel....

Voordeel is wel dat ze later (toen iedereen weg was mij apart nam) nog even heel duidelijk heeft uitgelegd waar mijn crusiale fout (verkeerde stelling, hierdoor paard uit evenwicht en absoluut een zaak om geen winst te mogen geven) in zat en uitgelegd heeft hoe dit op te lossen is. Hier kan ik dus wel goed aan werken! Dit vanmiddag ook met mijn instructeur besproken en die vond dit onzin. Hij zegt per difentitie altijd naar binnen te stellen! (Wederom ook niet verteld dat ik je jury kende hoor!) Want speculeren heeft geen zin en zoals gezegd, niemand had winst, dus we gaan heel hard oefenen of hij beter loopt met een stelling naar buiten en vergeten de rest maar. Bedankt allen voor het meeleven en meedenken en alles heel veel succes met starten!!!!!!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 08:15

Ik heb gisterenmiddag even alle punten bekeken en heb in alle catagorieen die ze jureerde weinig punten terug gezien. Houdt me ten goede, ik ben (nog) geen jurylid dus wellicht waren het allemaal slechte combinaties. Alhoewel het me waarschijnlijker lijkt dat ze gewoonweg een "strenge" jury is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 6 bezoekers