Lijkt mij te gek!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:54

Ik heb het niet gezien, maar de meeste hindernissen zijn wel veilig hoor...*LOL*

En SGW(op mijn niveau kun je het nog geen eventing noemen Knipoog ) is inderdaad erg leuk *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 10:48

Op een picknicktafel gebeuren maar weinig ongelukken hoor en die afsprongen gaan ook zelden mis.
In de hindernissen worden steeds meer breekbomen gebruikt(zie je op foto's bijna niet!) en die breken als er iets gebeurt...

Ik weet hoe die hindernissen eruit zien en kijken duurt me met deze computer te lang, maar ik vind dat je wel een beetje moet weten waar je over praat voor je dit soort uitspraken doet Knipoog
Die paarden worden er ook goed op getraind

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 22:37

Zo'n foto heb ik ook Tab *LOL* Alleen dan van Dijkgatbos afgelopen jaar Haha! Met zo'n mooi geel rugnummer om Knipoog

Waar woon je ergens Sannepaard Verward
19 april is er in Roden een wedstrijd, maar er zijn dit seizoen regelmatig wedstrijden door heel Nederland. Ik heb vandaag een oefenSGW gereden in Lisse Haha!
(ik zie net dat je in Noordwijk woont, dat is toch vlak bij Lisse Verward Je had wel kunnen komen aanmoedigen vandaag Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyWishMax en 31 bezoekers