Riempje voor het zadel tijdens wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:41

ehhhh ik les bij een internationaal jurylid wat ook bijscholing aan andere juryleden geeft en dit jurylid heeft laatst tijdens zo'n bijscholing deze vraag van een jurylid gehad.

Het antwoord op deze vraag is: HET MAG NIET. (helaas) Ik heb ook zo'n ding en ik moet zelf de gok maar nemen zegt deze persoon. Officieel mag het niet. (Nooit last van gehad, maar je weet maar nooit) Gelukkig krijg je vanaf 1 april alleen maar 2 aftrekpunten voor dit en wordt je niet meer uitgesloten zoals eerst was.

Stralend de dag door.


ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:31

hahaha. Het lijkt me niet zo slim om dat riempje tijdens de proef vast te houden zodat je een "stille" hand hebt. De belangrijkste reden daarvoor is simpelweg omdat je dan met je handen wel heel erg dicht bij je zadel zit en dat staat erg raar. Verder is de kans dat je scheef gaat zitten veel groter juist omdat je je vast houdt. Moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook zo'n ding aan mijn zadel heb en hem vooral gebruik bij de uitgestrekte draf thuis en met losrijden. Ik kan mijn paard dat toch beter uitzitten. hihi.

Volgens mijn "juf" mag het dus op wedstrijd niet.

Stralend de dag door.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers