Nog even een keer Z1 gestart voor 1 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Nog even een keer Z1 gestart voor 1 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 09:22

Ik had niet zo'n zin om nog 5 winstpunten in de M2 te moeten rijden, dus ik ben gister voor het eerst Z met hem gestart.
Eerder dan gepland, maar hij was er voor m'n gevoel wel klaar voor.

Ik reed bij onze eigen vereniging de Noorderkoggenruiters, en er waren meer Z-starters dan ooit. 8 stuks en zelfs nog een aantal op de reservelijst.

Maestro is natuurlijk maar een kleintje (1.50m) en ik was toch best zenuwachtig tussen al die spectaculair groot dravende paarden. Het was vrij warm in de binnenbak, dus buiten tijdens het losrijden deed ik rustig aan.
De baan was keurig opnieuw gevlakt en eindelijk kon ik de hele 20x60 voor m'n proef gebruiken, eigenlijk alleen maar voordelen; Z starten Haha! .

De proefjes gingen netjes, een beetje voorzichtig gereden, maar ook hele mooie stukjes. Eenvoudige wissels, appuyeren en de middendraf had ik allemaal zevens voor en een best positief commentaar erbij.

Ik had me al voorbereid op de prijsuitreiking. Ik verwachtte dat ik er voor het eerst sinds juni, toen ik weer begon met wedstrijdrijden in de L1 er niet bij zou zitten met prijzen en winstpunten. Ik sprak mezelf toe dat ik gewoon een neutraal hoofd zou trekken en dat het kinderachtig zou zijn om teleurgesteld te zijn...
Allemaal voor niets, want ik was tweede en vierde met 180 en 181 punten! Men wat was ik blij , en zo trots op m'n 'dikke witte pony'. De rest van de dag een big smile op m'n gezicht en straks pak ik de trailer en ga ik lekker uitwaaien met hem op het strand, dat hebben we wel verdiend Sigaar .

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking



Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 15:22

Sjimmy schreef:
Misschien kan je voor april nog Z2 zijn Knipoog Goed zeg!


Ik geloof niet dat het zou lukken om nog ergens in te schrijven de komende twee weken. En bovendien heb ik nu zoveel zelfvertrouwen dat 10 winstpunten ook geen probleem is Haha! .
Eerst maar eens een leuke kur voor hem in elkaar zetten...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 22:31

Thanx iedereen,
en ja Barb, ik heb me meteen maar opgegeven voor volgende maand Haha! .

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers