eerste menwedstrijd met snowdon 3 mei!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

eerste menwedstrijd met snowdon 3 mei!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 19:32

Jippie eindelijk gaat het een keer gebeuren! Zaterdag 3 mei 2003 wordt er een dressuur, vaardigheid en marathonwedstrijd gehouden voor amateurs/recreanten etc in het Roggebotbos in Dronten, dat is 200 meter van snowdon's stal Haha! Ik heb er zo'n zin in! Heb alleen nog een groom nodig en moet nog even oefenen Lachen Gaat iemand van jullie ook dan? De week erna leggen trouwens de proffessionals precies tzelfde parcours etc af!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 11:05

Jurga schreef:
Hmmz heb Roy voorzichtig gepolsd en hij wilde wel mee. Dus kijken komen we iig, zie maar of je dan nog grooms nodig hebt....


Graag *LOL* We hebben er t er nog wel over!

Ik heb dit weekend de hindernissen gezien.... wordt toch wel bang dat wij dat niet kunnen Verdrietig Maarja tis voor t goede doel en zo'n kans krijg ik niet gauw nog n keer Lachen En we kunnen altijd een hindernis overslaan!

Het wordt dus een dressuurproef, vaardigheid, lange afstand (16-20 km) met tussendoor marathononderdelen door het bos... Ben ik blij dat Snow die 20 km in elk geval wel aankan Lachen Ik sprak zondag ook nog Ton Kruidhof (ofzoiets?) In elk geval de fotograaf van de Hengstenkalender, hij keek wel n beetje neer op snow en mij, dat was duidelijk, maar hij gaf me wel tips en wensde ons succes, we zullen beiden de jongsten zijn zei ie (snow is 3,5 en ik 19) Vond ik toch wel aardig, ook al bedoelde ie het misschien sarcastisch haha Nee dat zal wel niet, maar hij klinkt zo streng *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers