verslag springwedstrijd met m'n crossfjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

verslag springwedstrijd met m'n crossfjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 16:56

vandaag dus gesprongen in berlicum. onze 2e springwedstrijd en ik hoopte deze keer wel een winspunt te halen.
met losspringen ging het eerst wel goed, maar na een tijdje ging ze weer weigeren net als 2 weken terug. dus mijn lesgeefmens hielp ff mee en toen ging het weer beter.
toen ze het parcour inkwam was ze heel kijkerig, maar ik prikte een paar keer flink m'n sporen erin en toen ging het wel. de eerst paar hindernissen gingen goed en daarna ging het iets minder en wilde ze een paar keer weigeren, maar ik kreeg der overal in 1 keer overheen Lachen we hadden 1 balk op hindernis 6. gewoon een simpel steiltje, maar ik heb dus een winspunt!!! Party!! en daar ging het om want nou mag ik gaan crossen.
we hadden mee willen doen met de cross in etten-leur, maar te laat opgestuurd en nou was het dus vol Boos! maar m'n lesgeefmens gaat heel veel bellen en irritant doen en dan hopen we dat als er iemand uitvalt we toch mee kunnen doen.

er kwam trouwens nog een man naar mij toe die het helemaal geweldig vond dat ik met een fjord deed springen.
"echt super dat je met een fjord springt. ja echt super. je ziet ze wel eens dresuren, maar springen zie je nie gauw. echt knap hoor meidje. ja echt super" dat zei hij dus Haha!
en er was nog iemand die vond dat ze goed kon springen, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo goed ging. maar da vind ik echt het leuke aan met een fjord wedstrijd rijden, al die hele verschillende reacties. sommige mensen kijken je heel minachtend aan en andere kijken nog een keer om of ze het wel goed hebben gezien en weer andere komen gelijk naar je toen en beginnen helemaal te vertellen dat ze het leuk vinden dat je met een fjord start. Lachen



loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 18:25

ik hoop dat het crossen beter gaat, want ik moest wel heel erg veel moeite doen om haar overal in 1x overheen te krijgen Lachen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 23:13

liberty schreef:

Maar iig goed gedaan met springen, jij reed toch in 2001 mee in Princenhage toen, met de terreinrit??


ja da klopt, maar daar heb ik het liever nie meer over. die ging echt super slecht Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 10:27

Ja da klopt toen heb ik jouw nog gesproken.
jij staat trouwens ook nie in míjn lijstje Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 22:05

thanx Party!!

ik weet eigenlijk niet hoe hoog het was, 80 cm ofzo?

met een fjord spreken mensen je geloof ik ook veel eerder aan als met een gewoon paard. wel vreemd eigenlijk Lachen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 22:36

bij de pony's, das al hoog genoeg Haha!

maar met een beetje geluk kan ik toch meedoen in etten-leur. duimen dat er mensen uitvallen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Selina, Thrive en 25 bezoekers